AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #1 Skrevet 26. juli 2013 Hvis man har fått sopp i noen håndkler som har blitt liggende i en plastpose, holder det da å bare vaske de på 60 grader? Har gjort dette, men det lukter enda litt. Er dette bare lukt, eller er soppen der enda? Anonymous poster hash: 43acd...9e8
Gjest Funky Punk Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Bruk eddik når du vasker dem. Håndklær burde tåle en runde på 90-95 grader også. Ville gjort det for å være sikker 1
Athene Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 Jeg ville nok kastet. Men dersom du kjører kokvask (95 grader) er det nok ikke farlig lenger.
Brunhilde Skrevet 26. juli 2013 #4 Skrevet 26. juli 2013 Er det jordslag du tenker på? Små, sorte prikker? Legg håndklærne i surmelk et par timer og kjør en kokvask etterpå. Det skal ta det.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #5 Skrevet 26. juli 2013 Ok, takk for svar Det var sopp tror jeg(grønt-blått med betydlig sopplukt). Har kastet håndklene da jeg bor på et sted der det er mange om vaskemaskinen. Men håndklene var gamle så det var kanskje like greit. Men, da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang!! :D Anonymous poster hash: 43acd...9e8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #6 Skrevet 26. juli 2013 Ok, takk for svar Det var sopp tror jeg(grønt-blått med betydlig sopplukt). Har kastet håndklene da jeg bor på et sted der det er mange om vaskemaskinen. Men håndklene var gamle så det var kanskje like greit. Men, da vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang!! :DAnonymous poster hash: 43acd...9e8 Neste gang henger du dem opp med en gang, før de råtner! De råtner ikke på en dag så der har de ligget lenge! Grispurke! Anonymous poster hash: c552c...114 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå