Gå til innhold

Hjelp,trenger svar..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg barberte kuken for første gang her om dagen,og angrer veldig...Hvor lang tid tar det før håret vokser helt ut igjen ? Føler meg som et barn uten hårene....



Anonymous poster hash: eb239...1ef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner vel å vokse ut etter 2-3 dager, men vil ta noen uker før du er tilbake på samme nivå som før barberingen.

Selv om du føler deg som et barn, så får du trøste deg med at det er vel moderne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner vel å vokse ut etter 2-3 dager, men vil ta noen uker før du er tilbake på samme nivå som før barberingen.

Selv om du føler deg som et barn, så får du trøste deg med at det er vel moderne...

Uker...huff. Hjelper ikke at det er moderne. Liker kraftig busk både på meg selv og damene jeg

Anonymous poster hash: eb239...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uker...huff. Hjelper ikke at det er moderne. Liker kraftig busk både på meg selv og damene jeg

Anonymous poster hash: eb239...1ef

Jaja, da bør du la høvelen ligge! Er ingenting som får det til å vokse fortere, så du må nok smøre med tolmodighet. Men, nå har du iallefall lært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da bør du la høvelen ligge! Er ingenting som får det til å vokse fortere, så du må nok smøre med tolmodighet. Men, nå har du iallefall lært

Hehe,lærte nå ja :)

Anonymous poster hash: eb239...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberte kuken for første gang her om dagen,og angrer veldig...Hvor lang tid tar det før håret vokser helt ut igjen ? Føler meg som et barn uten hårene....

Anonymous poster hash: eb239...1ef

Kjøp mandelolje fra en helsekost butikk og smør rikelig der hvor du vil at håret vokser raskere. Ikke vask bort i minst 1 time. Mandelolje gjør håret til å vokse mye raskere.

Anonymous poster hash: 032c5...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp mandelolje fra en helsekost butikk og smør rikelig der hvor du vil at håret vokser raskere. Ikke vask bort i minst 1 time. Mandelolje gjør håret til å vokse mye raskere.

Anonymous poster hash: 032c5...aa4

Takk for tipset,det skal jeg sannelig forsøke :) Prøvd det selv ?

Anonymous poster hash: eb239...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset,det skal jeg sannelig forsøke :) Prøvd det selv ?

Anonymous poster hash: eb239...1ef

Ja, men ikke akkurat der. Virker utmerket bra på håret på hodet. Hår er hår :)

Anonymous poster hash: 032c5...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...