Gå til innhold

Orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vet man at man har fått orgasme? Hvordan føler du det? Får selv en fantastisk følelse ved f.eks. klitorisstimulering, men hvordan kan jeg vite om det er orgasme eller om det "bare" føles godt?



Anonymous poster hash: 777db...945
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har hatt en orgasme, trenger du ikke å spørre hvordan man vet, eller hvordan det føles.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har hatt en orgasme, trenger du ikke å spørre hvordan man vet, eller hvordan det føles.

Jeg har med andre ord ikke hatt en? Vel, da har jeg vel noe enda bedre i vente da, får vel bare se det på den måten :P -TS

Anonymous poster hash: 777db...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med andre ord ikke hatt en? Vel, da har jeg vel noe enda bedre i vente da, får vel bare se det på den måten :P -TS

Anonymous poster hash: 777db...945

Du får bare holde på lenger og se hva som skjer, øvelse gjør mester :popcorn:

Jeg kan prøve å forklare hvordan det kjennes ut for meg, selv om det er vanskelig å finne ord på det.

Først når orgasmen er rett rundt svingen, kjennes det ut som om noe bygger seg opp, kraftig opp. Som gir meg følelsen av å ikke ville stoppe, vil bare ha mer.

Orgasmen i seg selv, kjennes av og til ut som krampetrekninger, veldig gode vel og merke.

Ja... har egentlig ikke noe bedre beskrivelse enn det tror jeg. Orgasmen er litt sånn at det liksom bare renner over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare holde på lenger og se hva som skjer, øvelse gjør mester :popcorn:

Jeg kan prøve å forklare hvordan det kjennes ut for meg, selv om det er vanskelig å finne ord på det.

Først når orgasmen er rett rundt svingen, kjennes det ut som om noe bygger seg opp, kraftig opp. Som gir meg følelsen av å ikke ville stoppe, vil bare ha mer.

Orgasmen i seg selv, kjennes av og til ut som krampetrekninger, veldig gode vel og merke.

Ja... har egentlig ikke noe bedre beskrivelse enn det tror jeg. Orgasmen er litt sånn at det liksom bare renner over.

God forklaring!

Som nevnt, du VET om du har fått en orgasme!! :) Hvis det føles godt, fortsett, helt til du kjenner at du bare MÅ ha mer. Da er det rett rundt hjørnet. :fnise:

Anonymous poster hash: e7597...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...