Gå til innhold

wipeout - engelsk versjon


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Er det meningen med disse tørre vitsene, eller har man en tvistet tolkning av humor? Jeg blir helt flau over programlederen.

Mulig jeg er veldig bortskjemt når vi har raske menn, men likevel. Amerikanerne er jo sykt mye bedre enn engelskmennene. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det meningen med disse tørre vitsene, eller har man en tvistet tolkning av humor? Jeg blir helt flau over programlederen.

Mulig jeg er veldig bortskjemt når vi har raske menn, men likevel. Amerikanerne er jo sykt mye bedre enn engelskmennene. Hva skjer?

Det er ikke så godt å si, gitt. Wipeout er bare pinlig hvis ikke programlederne er oppgaven voksen. Og Hammond ser ut som han kjeder vettet av seg. Nødsarbeid? Men av en eller annen grunn følte vel noen at de måtte ha en britisk variant av showet. Noe med britiske deltakere, kanskje?

Vi har jo hatt en skandinavisk/norsk også. Men hvis ikke vitsene sitter, så er det ikke gøyalt i det hele tatt.

Thank you, good night and big balls, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så godt å si, gitt. Wipeout er bare pinlig hvis ikke programlederne er oppgaven voksen. Og Hammond ser ut som han kjeder vettet av seg. Nødsarbeid? Men av en eller annen grunn følte vel noen at de måtte ha en britisk variant av showet. Noe med britiske deltakere, kanskje?

Vi har jo hatt en skandinavisk/norsk også. Men hvis ikke vitsene sitter, så er det ikke gøyalt i det hele tatt.

Thank you, good night and big balls, sier nå jeg.

Hehe, jeg er fullstendig enig. Han mangler totalt sjarm og har tydligvis et manus han forholder seg til. Så vel, det er hele den engelske produksjonen som har misforstått det hele. Blir jo bare en parodi på seg selv.

Jeg husker jo de norske programlederne som tok over etter Raske Menn. De dreit seg ut fullstendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også forskjell på å være alene om ting og to. Det gjør seg bedre med to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også forskjell på å være alene om ting og to. Det gjør seg bedre med to.

Det er klart det, men det er jo et valg engelskmennene gjør. Om det er for å spare på budsjettet og/eller om det er fordi de synes det funker bra med en persjon er jo dems sak. Tviler sterkt på om kommentatoren (altså Hammond) hadde blitt morsommere med en sidemann. Han er jo rett og slett uinspirerende og kjedelig for meg hvertfall. Om noen nordmenn eller engelskmenn synes han er gøyal, så er de jo heldig når de ser på, men her hos meg dreper det programmet. Men alltid kult å se ubeskrivelige tryn og fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammond er jo dritmorsom i bilprogrammet, med sine sidemenn. Han er heller ikke verst i det der gadget programmet eller hva det nå er. Jeg tror det er mangel på slagkraftig partner som altså utgjør forskjellen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Britene har aldri vært flinke til dette med humor.



Anonymous poster hash: 92fe6...172
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britene har aldri vært flinke til dette med humor.

Anonymous poster hash: 92fe6...172

DET stemmer overhodet ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammond er jo dritmorsom i bilprogrammet, med sine sidemenn. Han er heller ikke verst i det der gadget programmet eller hva det nå er. Jeg tror det er mangel på slagkraftig partner som altså utgjør forskjellen her.

Eller kanskje han ikke egentlig har så mye sans for slapstic-humor, og at det er derfor han ikke klarer å legge sjela i det? Wipeout ER veldig basic, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant. Jeg syns jo heller ikke han har sjel i det programmet, men jeg digger han ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...