AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Skal spørre om noe litt rart..går det an å "reagere" på ulik mats konsistens?? Altså jeg spiser ikke gluten, ikke noe tilsatt sukker, svært lite karbohydrater forøvrig, og fungerer utmerket på slik kost. Masse energi, magen i full balanse osv. Har imidlertid prøvd meg frem litt med glutenfritt mel til f.eks brød eller pizza. Dette tåler jeg jo, blir ikke dårlig på samme måte som av mel med gluten men blir likevel skikkelig oppblåst, får litt ustabil mage og så blir jeg så trøtt/sløv. Så har jeg prøvd med kokosmel nå, for det skal jo liksom være lavkarbo og i det hele tatt. Akkurat samme greia der. Med en gang jeg bruker noe melete og steker det blir jeg uggen, men da spesielt bare hvis det ikke er skikkelig godt stekt/nesten brent. Hvis det er litt sånn deigete så er det helt krise. Er det noen som helst logikk i dette???? Anonymous poster hash: 3a4bb...a05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå