AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Ble bitt av orm for en stund siden. Fikk en reaksjon i huden, men det var ikke nødvendig å oppsøke lege. Det jeg har lagt merke til siden, er at det tar jo en evighet før dette gror. De tydelige bittmerkene er borte, men det klør litt, og er fortsatt et lite sår der, mange uker etterpå. Noen idè om hvorfor det ikke gror skikkelig (Det er en liten klump rundt det lille såret), og hvorfor det klør? Anonymous poster hash: 0c79b...6ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå