Sissa Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Det er kanskje teit å lage en tråd om dette, men jeg lurer på om det bare er jeg som er kjempe uheldig, eller om det er fler som opplever dette. Så og si 40% (jeg overdriver nok litt, men ikke mye ) av gangene jeg kjøper paprika er de dårlige inni, muggene, svarte osv. Som for eksempel idag som jeg kjøpte to paprikaer, og begge var helt muggene inni på frøa! Flere som opplever dette?
Gjest Reza08 Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Hender at man er uheldig og får grønnsaker som ikker ser fine ut innvendig. Akkurat som i ditt tilfelle. Forstår godt at du blir fortvilet hvis det skjer ofte. Handler du på samme butikk hver gang du kjøper paprika, eller handler du på forskjellige butikker?
Sissa Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2013 Handler på Rema1000 hver gang. Tenkte jeg skulle si ifra neste gang jeg er der :-)
Yesterday Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Av erfaring så er det som regel de samme butikkene som selger dårlig grønt. Her jeg bor har nærmeste Rema 1000 fint grønt mens Coop Extra er det elendig, alltid mye råttent. (hvis de ikke har skjerpet seg for jeg har ikke kjøpt grønt der på lang tid). Det dreier seg nok om at de som er grøntansvarlig enten gjør en dårlig jobb eller ikke. 1
Gjest Reza08 Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Handler på Rema1000 hver gang. Tenkte jeg skulle si ifra neste gang jeg er der :-) Gjør det, fortell hvor mange ganger du har fått dårlige paprikaer. Samtidig får du refundert de du eventuelt har med. Kanskje du kan prøve å handle grønnsaker et annet sted, og resten på Rema?
Gjest C4r1n3 Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Nå spiser jeg sjeldent paprika lenger, men det har jeg kun opplevd 1 gang tror jeg. Om det er samme butikken hver gang, så ville jeg prøvd en annen butikk neste gang.
Sissa Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2013 Av erfaring så er det som regel de samme butikkene som selger dårlig grønt. Her jeg bor har nærmeste Rema 1000 fint grønt mens Coop Extra er det elendig, alltid mye råttent. (hvis de ikke har skjerpet seg for jeg har ikke kjøpt grønt der på lang tid). Det dreier seg nok om at de som er grøntansvarlig enten gjør en dårlig jobb eller ikke. Jeg har også kjempe dårlig erfaring med Coop, og der fikk jeg så og si alltid med dårlige grønnsaker hjem. Handler nå egentlig bare bleier på Coop. Har egentlig vært kjempe fornøyd med Rema, men nå i det siste har jeg også der bare fått dårlig paprika som sagt. Resten av frukt og grønt er jeg fornøyd med. Skal som sagt si ifra neste gang jeg skal i butikken, men har kastet de dårlige paprikaene, syns det er litt hysterisk å ta vare på dem over natten for så å komme tilbake med de dagen etterpå Takk for svar. Litt flaut å starte den tråd som dette, men var så frustrert
Gjest Måkehyl Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Opplevde det på den nærmeste butikken her, men begynte å ta de med tilbake hver gang og nå har jeg ikke opplevd det på en stund. Man må klage! 1
Singha Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Har opplevd at det er dårlig paprika i de BaRe-topakningene. Sånn type en er god den andre er dårlig. Siden de er billigere vil jeg tro det er sisteservering av de som blir sendt til butikk, så jeg sjekker de veldig godt eller kjøper de enkle.
Yesterday Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Jeg har også kjempe dårlig erfaring med Coop, og der fikk jeg så og si alltid med dårlige grønnsaker hjem. Handler nå egentlig bare bleier på Coop. Har egentlig vært kjempe fornøyd med Rema, men nå i det siste har jeg også der bare fått dårlig paprika som sagt. Resten av frukt og grønt er jeg fornøyd med. Skal som sagt si ifra neste gang jeg skal i butikken, men har kastet de dårlige paprikaene, syns det er litt hysterisk å ta vare på dem over natten for så å komme tilbake med de dagen etterpå Takk for svar. Litt flaut å starte den tråd som dette, men var så frustrert Du kan jo klage uten å vise de paprikaen, de skal jo tru på deg. Kanskje dette har noe med ferieavvikling å gjøre, eller at de har ansatt en ny person som gjør en dårligere jobb. Siden det var bra før
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå