AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 I går hadde jeg sex med en herlig gutt. Det kan ikke bli noe mer mellom oss, men vi har en grei tone. Han var fantastisk mot meg i går, og jeg følte meg så bra. I dag derimot har jeg ikke hørt noe fra han, og jeg er veldig lei meg. En melding, snapchat, whatever hadde vært supert. Jeg trenger altså bekreftelse, selvom vi begge var innforstått med at det var en engangshendelse. Flere som føler for bekreftelse dagen derpå? Anonymous poster hash: 1de02...10f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Du høres ikke ut som om du burde ha ons i det hele tatt. Hva er det du trenger bekreftelse på? Onser ringer ikke og bekrefter noe som helst etterpå. Anonymous poster hash: 6fe6e...776 14
Gjest Raindrops Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Du høres ikke ut som om du burde ha ons i det hele tatt. Hva er det du trenger bekreftelse på? Onser ringer ikke og bekrefter noe som helst etterpå. Anonymous poster hash: 6fe6e...776 Regner med hun vil ha bekreftelse på at hun var et bra ligg. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Du høres ikke ut som om du burde ha ons i det hele tatt. Hva er det du trenger bekreftelse på? Onser ringer ikke og bekrefter noe som helst etterpå.Anonymous poster hash: 6fe6e...776 Jeg vet. Har veldig sjeldent ons pga jeg blir helt ødelagt dagen etterpå. Vi kjenner hverandre littegrann, så vi har nr og snapchat til hverandre. Hver gang jeg får en snap rykker det litt i hjertet mitt, fordi jeg håper det er fra han. Vet ikke hva jeg vil få bekreftelse på. Kanskje at jeg ikke ble brukt eller noe Anonymous poster hash: 1de02...10f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Du er sånn som meg. Jeg ble helt ødelagt etter en ONS, så dette gjør jeg aldri mot meg selv igjen... Tok flere år å komme over dette, og før jeg turte å ta kontakt med gutter igjen. Holder meg til et fast forhold, ,jeg. Anonymous poster hash: 99adc...4e0 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Du er sånn som meg. Jeg ble helt ødelagt etter en ONS, så dette gjør jeg aldri mot meg selv igjen... Tok flere år å komme over dette, og før jeg turte å ta kontakt med gutter igjen. Holder meg til et fast forhold, ,jeg. Anonymous poster hash: 99adc...4e0 Herregud, hvorfor reagerte du sånn?! Traumatiske opplevelser fra barndommen? Anonymous poster hash: 6b405...480
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Er sånn jeg også. Ligg unna ons. Gå ut og finn på noe slik at du glemmer han. Anonymous poster hash: f1510...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Jeg er også litt sånn, derfor har jeg ikke ons. Du burde heller skaffe deg en pulevenn(hvilket jeg foretrekker), men selv det kan kanskje bli litt problematisk.. Anonymous poster hash: 095da...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Herregud, hvorfor reagerte du sånn?! Traumatiske opplevelser fra barndommen? Anonymous poster hash: 6b405...480 Hvordan ønsker du at jeg skal reagere da? Anonymous poster hash: 99adc...4e0 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Godt å høre at det ikke bare er meg! Sendte han en snap, måtte bare håper han sender en tilbake, så tror jeg at jeg kommer til å føle meg bedre. Blir definitivt aldri mer ons, blir jo helt ødelagt i ettertid. Anonymous poster hash: 1de02...10f 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 I går hadde jeg sex med en herlig gutt. Det kan ikke bli noe mer mellom oss, men vi har en grei tone. Han var fantastisk mot meg i går, og jeg følte meg så bra. I dag derimot har jeg ikke hørt noe fra han, og jeg er veldig lei meg. En melding, snapchat, whatever hadde vært supert. Jeg trenger altså bekreftelse, selvom vi begge var innforstått med at det var en engangshendelse. Flere som føler for bekreftelse dagen derpå?Anonymous poster hash: 1de02...10f Grei selvmotsigelse dette... Anonymous poster hash: 67426...27b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #13 Skrevet 25. juli 2013 Hva er ons?? One night stand. Anonymous poster hash: dc54e...410
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 Fikk "svar" på snapen med en gang, så nå føler jeg meg bedre:) Men aldri aldri ons igjen! Anonymous poster hash: 1de02...10f
Gjest Nordavind Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 Dere ungdommer altså med deres problemer.....huff.
Gjest .-L-. Skrevet 25. juli 2013 #16 Skrevet 25. juli 2013 Kjipt å få følelser når man ikke burde få det
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #17 Skrevet 26. juli 2013 Det er ikke følelser, men kjemisk reaksjon i hjernen som gjør at man blir noe forvirra. Les om hormonen oxytocin på Wiki f.e, så kan det kanskje forklare sommerfugl i magen etter ons. Generelt, hvis jente er følsøm ellers eller har selvtillit problemer, så tror jeg man bør tenke nøye før man kaster seg ut i ons. Anonymous poster hash: 6b309...f30 4
Gjest .-L-. Skrevet 26. juli 2013 #18 Skrevet 26. juli 2013 Em, oxytocin gjør blant annet at man blir mer åpen for og lettere stoler på en person dersom man har stoffet i kroppen. I alle fall det forskning viser. Det har nok ikke noe med sommerfugler i magen å gjøre, det er stoffet fenyletylamin som sørger for
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #19 Skrevet 26. juli 2013 Jeg vet. Har veldig sjeldent ons pga jeg blir helt ødelagt dagen etterpå. Vi kjenner hverandre littegrann, så vi har nr og snapchat til hverandre. Hver gang jeg får en snap rykker det litt i hjertet mitt, fordi jeg håper det er fra han. Vet ikke hva jeg vil få bekreftelse på. Kanskje at jeg ikke ble brukt eller noe Anonymous poster hash: 1de02...10f Du ble jo brukt. dere brukte hverandre til sex. thats it. Anonymous poster hash: 78d84...398 5
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #20 Skrevet 26. juli 2013 Em, oxytocin gjør blant annet at man blir mer åpen for og lettere stoler på en person dersom man har stoffet i kroppen. I alle fall det forskning viser. Det har nok ikke noe med sommerfugler i magen å gjøre, det er stoffet fenyletylamin som sørger for Poenget mitt var at det skilles ut et stoff i hjernen hos kvinner under/etter "hook-up" som er ganske avgjørende for følelsen av tilhørighet og samsvar med en partner. Det stoffet heter oxytocin og effektene av dette ifm romantisk/fysisk interaksjon mellom kjønnene er kjent for forskere. Skal vi ta forløpet av TS ons hendelse punkt for punkt så forklarer jo det hvorfor man blir urolig 'dagen derpå'. Da de var sammen så var alt så fint og bra og man var egentlig i lykkerus. Når de så gikk hver sin vei og jentes hjernen badet fortsatt i det hormonet, så tenker man gjerne mye rart om hva som har skjedd og ser gutten i meget romantisk lys og kanskje også danner visse forhåpninger. Når etter en stund da man ikke klarer å få det ut av hodet og effekten av hormonet avtar, blir man kanskje noe urolig spesielt når man ikke får denne 'bekreftelsen' fra gutten i en eller annen form. Vi kan spekulere at det er snakk om forelskelse her, da er det mulig det er fenyletylamin. Og da er det enda verre, tenker jeg. Likevel er det også kjemisk reaksjon, og det går over etterhvert om ting mellom dem ikke plutselig utvikler seg i samme retning.Anonymous poster hash: 6b309...f30 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå