AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Jeg er skikkelig bekymret. I det siste halvåret har det virket som om hormonene har tullet litt med meg. Det startet med en forsinket mens som ble kraftigere enn ellers med ordentlig brystspreng. Siden det har mensen vært noenlunde regelmessig men puppene mine har vært som ballonger ved et par anledninger. For tre uker siden fikk jeg brun utflod, det var ca to uker siden forrige mens. Denne utfloden har vart og rukket. Det har ikke vært mye, bare flekker på truseinnlegget. I de siste dagene har denne utfloden blitt tynnere og rødere i fargen og i dag har jeg svake menssmerter. Merker også at puppene er ømmere enn vanlige. Denne type smerter og ømhet pleier jeg vanligvis å få rett før og i løpet av første mensdag. Det er likevel altfor liten mengde til vanlig mens å være. Er det noen som vet hva dette kan komme av? Jeg har time hos gynekolog på tirsdag. Har ikke så fryktelig lyst til å drive å brunblø da, merker jeg. Det virker jo ikke som om dette noen gang kommer til å ta slutt. Utfloden har ingen bestemt lukt. Kan legge til at jeg er i slutten av trettiårene, bruker ingen prevensjon. Det er ingen sjanse for at jeg er gravid. Blir veldig takknemlig for svar. Anonymous poster hash: a6082...693
Yesterday Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Det er blod som er gammelt, så det har sikkert vært en stund inni livmora di før det kom ut. Jeg vet ikke hvorfor, tipper noe hormonelt. Lykke til hos gynekologen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå