Wayah Skrevet 18. april 2004 #1 Skrevet 18. april 2004 Kjøpte det på en liten butikk i Grimstad, og hele stasen kom opp i lusne 550 kroner(bh, truse/strømpeholder, strømper og strømpebånd)! Var egentlig innom en annen butikk(i Arendal) for de hadde fine korsetter og sånn, men etter å ha fått elendig behandling :evil: begge gangene jeg prøvde meg, bestemte jeg meg for at så desperat var jeg bare ikke. Hun jeg til slutt endte opp med å handle av var kjempehyggelig og hjalp meg masse, så jeg er sååååå fornøyd :-) Men nå lurer jeg på: Hvor mye forventer de å selge, de som ikke engang gidder å hjelpe når en står og ser forvirra ut(ingen andre kunder i butikken), men bare står og skuler bak kassa? Og når en tilslutt spør dem pent om litt hjelp, så strekker de seg så vidt til å lese på lappene på undertøyet for deg(som om en ikke skulle kunne klare det selv?) og løper tilbake til kassa ved første sjanse de får... Jeg blir så sinna... Jeg hadde tenkt å bruke mange penger der, nå ville jeg ikke handlet der om jeg så fikk betalt for det! Menmen, synd for dem, de som taper kunder, jeg kommer ikke til å skaffe dem noen nye akkurat...
Vichy Skrevet 18. april 2004 #2 Skrevet 18. april 2004 For en behandling. Bra at du fikk skaffet deg undertøy! Når skal du gifte deg? Ser at du bor i Grimstad, har du kjøpt/leid brudekjolen der, eller? Det gjorde jeg!
Wayah Skrevet 19. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2004 Jeg gifter meg 19.juni, men kjolen snubla jeg over i Danmark i fjor sommer Du da? Kunne ikke finne deg på lista. Har du ikke skrevet deg på?
Green Skrevet 19. april 2004 #4 Skrevet 19. april 2004 Oj! Er der fleire sørlendingar her altså! Eg er eigentleg frå Arendal eg då, men skal gifte meg i Grimstad Skal de og det?
Wayah Skrevet 19. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2004 Ekte Grimstadindianer her Helten er fra Arendal, vi gifter oss i Fjære kirke, enn du da medsøster?
Green Skrevet 19. april 2004 #6 Skrevet 19. april 2004 Grimstad kyrkje :-) Fjære er jo kjempefin også. Har vore organist der før eg. Utruleg populær kyrkje, var 4-5 bryllaup kvar laurdag Er det lov å spør kvar de skal ha festen etterpå? Vi skal ha Helmers hus.
Vichy Skrevet 19. april 2004 #7 Skrevet 19. april 2004 Jeg giftet meg i fjor sommer, har vært her i ganske lang tid men har skiftet nick.
Wayah Skrevet 19. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 19. april 2004 Har fått leid kantina på Dømmesmoen, koselig inne, flott ute, men noen heslige gardiner!!!!! Stakkars mamma syr nye gardiner til omtrent 20 vinduer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå