Gå til innhold

Jeg vil ha mer sex med han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i midten av 20-årene og er veldig uerfaren seksuelt. Synes det har vært ubehagelig, og har unngått penetrering. Har ikke hatt en fast partner, så det har egentlig ikke vært et problem.

Men i helgen møtte jeg en mann, og herregud så deilig sex. Visste ikke at det gikk an. Vi holdt på så og si hele natta, og han ble alltid hard igjen etter kort tid.

Nå vil jeg ha mer!! Med han. Men jeg er redd han ikke likte det så godt, da jeg stort sett bare lå der og han måtte gjøre all jobben. Dette pga jeg rett og slett ikke visste helt hva jeg skulle gjøre, og redd for å gjøre det feil. Sa jo dette til han, men mulig han bare tror jeg er lat.

Anyway, er det vanlig at man vil ha mer? Kan man bli avhengig på en måte? Kan jeg kontakte han og høre om han vil mer? Hva hadde dere menn tenkt om det?

Anonymous poster hash: 04676...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke en mann, men ...

Selvfølgelig er det vanlig å ha mer av noe man likte så godt. Du kan si det til ham, han blir neppe sur eller noe :fnise: Jeg tror de fleste menn kommer til å like så positive tilbakemeldinger og at dama har lyst på enda mer. Men det er ikke sikkert at han vil ha mer sex med deg. Det er bare å prøve! I verste fall sier han nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en mann, men ...

Selvfølgelig er det vanlig å ha mer av noe man likte så godt. Du kan si det til ham, han blir neppe sur eller noe :fnise: Jeg tror de fleste menn kommer til å like så positive tilbakemeldinger og at dama har lyst på enda mer. Men det er ikke sikkert at han vil ha mer sex med deg. Det er bare å prøve! I verste fall sier han nei.

Så flaut hvis han sier nei :sjenert:

Anonymous poster hash: 04676...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaut hvis han sier nei :sjenert:

Anonymous poster hash: 04676...893

Flaut, men lærerikt for deg. Det spørs hvordan du sier det. Hvis du spytter rett ut at du vil ha mer sex med ham, kanskje tenker han: Å nei, hun vil bare ligge der igjen. Men hvis du sier f.eks. at du har lyst å gjøre ting og har noen fantasier ... kanskje blir han fristet. :) Vet ikke, kan ikke spekulere, men hadde jeg vært mannen i denne situasjonen, ville jeg absolutt ønsket å få vite det. Så blir det opp til meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at han blir støtt om du sier at du vil ha mere sex.

Du kan si at du ønsker å være litt mer aktiv neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaut hvis han sier nei :sjenert:

Anonymous poster hash: 04676...893

Tror jeg fikk et nei.

Jeg sa ikke at jeg ville ha sex med han da, men spurte om vi skulle møtes. Jeg lånte en genser av han, og ville returnere den. Vi møttes i stad, og det kun i 2 minutter. Da måtte han dra. Jeg tenkte vi kunne prate litt, men han vil tydeligvis ikke ha noe mer med meg å gjøre :sukk:

Anonymous poster hash: 04676...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg fikk et nei.

Jeg sa ikke at jeg ville ha sex med han da, men spurte om vi skulle møtes. Jeg lånte en genser av han, og ville returnere den. Vi møttes i stad, og det kun i 2 minutter. Da måtte han dra. Jeg tenkte vi kunne prate litt, men han vil tydeligvis ikke ha noe mer med meg å gjøre :sukk:

Anonymous poster hash: 04676...893

Du har ikke spurt ham. Bare fordi han måtte dra med en gang, betyr ikke at han ikke vil møte deg igjen. Menn skjønner ikke så mye av hintene de får av oss, vet du. :fnise: De kan heller ikke lese tanker. Ofte må vi si ting rett ut hvis vi vil ha svar på akkurat det vi tenker på!

Endret av Drizzt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil møte meg igjen! :hoppe:

Han tok faktisk insj til det:)

Åååh glad:)

Anonymous poster hash: 04676...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil møte meg igjen! :hoppe:

Han tok faktisk insj til det:)

Åååh glad:)

Anonymous poster hash: 04676...893

Søtt at dere bruker hverandre til sex. :P

Anonymous poster hash: 83ea5...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt at dere bruker hverandre til sex. :P

Anonymous poster hash: 83ea5...9b0

Hehe ja. Vet ikke om han får så mye ut av det. Men jeg hadde det jo dødsbra og lærte masse. Hadde vært supert hvis jeg blir trygg på sex med han:p

Han kom i hvertfall 4 ganger forrige natten, så håper det var greit for han og :sjenert:

Anonymous poster hash: 04676...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil møte meg igjen! :hoppe:

Han tok faktisk insj til det:)

Åååh glad:)

Anonymous poster hash: 04676...893

Ser du? Bare hør på meg, så går alt bra. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...