thinkywinky Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Nå er sommeren snart over for min del, og det er på tide å begynne med vann- og brødlevestilen igjen (hah, som om jeg har gjort det før..!). Jeg er inspirert til å lage min egen frokostblanding, og har funnet ca 1000 oppskrifter etter litt googling. Det er sikkert en del av dere som lager deres egen frokostblanding, jeg er interessert i å se deres favorittoppskrift. Anyone?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #2 Skrevet 26. juli 2013 Nå er sommeren snart over for min del, og det er på tide å begynne med vann- og brødlevestilen igjen (hah, som om jeg har gjort det før..!). Jeg er inspirert til å lage min egen frokostblanding, og har funnet ca 1000 oppskrifter etter litt googling. Det er sikkert en del av dere som lager deres egen frokostblanding, jeg er interessert i å se deres favorittoppskrift. Anyone? Jeg bruker følgende: Havregryn Røstede mandler (ha på brett i ovn på 150grader varmluft, i 15 min) - mye bedre enn rå mandler Valnøtter Paranøtter Knuste linfrø Rosiner Tørkede aprikoser Tørkede bananflak Div. annet tørket frukt, bær.. varierer litt hver uke. Noen ganger tropisk mix, eller tørket mango, eller tørkede blåbær eller cranberries.. Skjærer alt i passe små biter og lager en stor porsjon som varer i en uke. Har soyayogurt fra Alpro oppå, den med blåbær liker jeg best. Men også god med soyamelk og syltetøy! Anonymous poster hash: d5cbc...c2a
Gjest Funky Punk Skrevet 26. juli 2013 #3 Skrevet 26. juli 2013 http://englevinge.blogg.no/1305313212_lavkarbo_frokostbland.html Har laget denne en gang allerede, og kommer definitivt til å lage den flere ganger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå