Gå til innhold

Din frokostblanding

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er sommeren snart over for min del, og det er på tide å begynne med vann- og brødlevestilen igjen (hah, som om jeg har gjort det før..!).

Jeg er inspirert til å lage min egen frokostblanding, og har funnet ca 1000 oppskrifter etter litt googling. Det er sikkert en del av dere som lager deres egen frokostblanding, jeg er interessert i å se deres favorittoppskrift.

Anyone? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er sommeren snart over for min del, og det er på tide å begynne med vann- og brødlevestilen igjen (hah, som om jeg har gjort det før..!).

Jeg er inspirert til å lage min egen frokostblanding, og har funnet ca 1000 oppskrifter etter litt googling. Det er sikkert en del av dere som lager deres egen frokostblanding, jeg er interessert i å se deres favorittoppskrift.

Anyone? :)

Jeg bruker følgende:

Havregryn

Røstede mandler (ha på brett i ovn på 150grader varmluft, i 15 min) - mye bedre enn rå mandler

Valnøtter

Paranøtter

Knuste linfrø

Rosiner

Tørkede aprikoser

Tørkede bananflak

Div. annet tørket frukt, bær.. varierer litt hver uke. Noen ganger tropisk mix, eller tørket mango, eller tørkede blåbær eller cranberries..

Skjærer alt i passe små biter og lager en stor porsjon som varer i en uke.

Har soyayogurt fra Alpro oppå, den med blåbær liker jeg best. Men også god med soyamelk og syltetøy!

Anonymous poster hash: d5cbc...c2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...