AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Jeg slikker henne nesten hver gang vi har sex, og hun liker det. Men hun har ikke villet suge meg ennå. Jeg vil ikke mase eller klage, så jeg har ikke sagt noe. Er det vanlig at jenter venter en stund med dette? Anonymous poster hash: 5ab71...3e0
Drizzt Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 (endret) Jeg slikker henne nesten hver gang vi har sex, og hun liker det. Men hun har ikke villet suge meg ennå. Jeg vil ikke mase eller klage, så jeg har ikke sagt noe. Er det vanlig at jenter venter en stund med dette? Anonymous poster hash: 5ab71...3e0 Det kan være det at hun aldri har gjort det før og føler seg usikker. Eller at hun er redd å gjøre det feil og skuffe deg. Eller at hun ikke liker det i det hele tatt. Det beste er nok å bare spørre henne på en forsiktig måte eller fortelle henne at du har veldig lyst å kjenne hennes munn der (eller noe sånt). Men ikke press henne. Endret 25. juli 2013 av Drizzt 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #3 Skrevet 25. juli 2013 Det blir på en måte å presse henne hvis hun ikke har lyst. Tror mange jenter vil oppleve det som press. Kanskje det greieste er å slutte å slikke henne, og se om hun tar hintet? Hvis hun ber meg slikke henne igjen, så kan jeg også be henne om å suge meg uten at det er frekt. Anonymous poster hash: 5ab71...3e0 1
volvo22 Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Jeg synes det er så godt å få slikke,særlig slikke helt til orgasme.Så jeg føler ikke at det er så viktig om hun suger tilbake eller ikke
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #5 Skrevet 25. juli 2013 Sukk, skulle ønske jeg kunne blitt slikket til himmels. Finnes intet bedre. Damene over her er virkelig. heldige Personlig er jeg mer enn villig til å gi tilbake dersom jeg har en som tar seg goood tid mellom bena mine. Mmmm.. Har dessverre enda til gode å oppleve orgasme fra å bli slikket, var veldig nære flere ganger med en utrolig god partner jeg hadde en tid tilbake. Dessverre ble det skjærings mellom oss. Og jeg bruker nok litt lengre tid på å komme enn hva mange menn tar seg tid til :cry: Anonymous poster hash: a8a2e...c3d 1
Drizzt Skrevet 25. juli 2013 #6 Skrevet 25. juli 2013 Det blir på en måte å presse henne hvis hun ikke har lyst. Tror mange jenter vil oppleve det som press. Kanskje det greieste er å slutte å slikke henne, og se om hun tar hintet? Hvis hun ber meg slikke henne igjen, så kan jeg også be henne om å suge meg uten at det er frekt. Anonymous poster hash: 5ab71...3e0 Dette er verre, mener jeg. Hvorfor skal hun straffes på denne måten? Kanskje hun har veldig lyst, men trenger litt oppmuntring? Hvis han slutter er det veldig mulig at hun tar et annet hint - at det er noe feil med hennes hygiene der nede. Og det er neppe budskapet her. 4
volvo22 Skrevet 25. juli 2013 #7 Skrevet 25. juli 2013 Sukk, skulle ønske jeg kunne blitt slikket til himmels. Finnes intet bedre. Damene over her er virkelig. heldige Personlig er jeg mer enn villig til å gi tilbake dersom jeg har en som tar seg goood tid mellom bena mine. Mmmm.. Har dessverre enda til gode å oppleve orgasme fra å bli slikket, var veldig nære flere ganger med en utrolig god partner jeg hadde en tid tilbake. Dessverre ble det skjærings mellom oss. Og jeg bruker nok litt lengre tid på å komme enn hva mange menn tar seg tid til :cry: Anonymous poster hash: a8a2e...c3d Sukk, skulle ønske jeg kunne blitt slikket til himmels. Finnes intet bedre. Damene over her er virkelig. heldige Personlig er jeg mer enn villig til å gi tilbake dersom jeg har en som tar seg goood tid mellom bena mine. Mmmm.. Har dessverre enda til gode å oppleve orgasme fra å bli slikket, var veldig nære flere ganger med en utrolig god partner jeg hadde en tid tilbake. Dessverre ble det skjærings mellom oss. Og jeg bruker nok litt lengre tid på å komme enn hva mange menn tar seg tid til :cry: Anonymous poster hash: a8a2e...c3d Kan du ikke komme hit da...?hehe Elsker å slikke,og jo lengre jeg får holde på jo bedre er det Slikke til du går i oppløsning mot ansiktet mitt...;)mmmmm
Gjest Raindrops Skrevet 25. juli 2013 #8 Skrevet 25. juli 2013 Jeg synes det må gå an å spørre henne om hun ikke liker oralsex, eller om hun har lyst til å gjøre det på deg, uten at det oppfattes som press? Hva skal du gjøre om du har andre fantasier og preferanser som du ikke er sikker på om hun liker? Håpe at hun er tankeleser? Spør i en ikke-seksuell kontekst så slipper hun å forholde seg til det fysisk med en gang. Det blir på en måte å presse henne hvis hun ikke har lyst. Tror mange jenter vil oppleve det som press. Kanskje det greieste er å slutte å slikke henne, og se om hun tar hintet? Hvis hun ber meg slikke henne igjen, så kan jeg også be henne om å suge meg uten at det er frekt. Anonymous poster hash: 5ab71...3e0 Det hadde jeg oppfattet mer som press. 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #9 Skrevet 25. juli 2013 Kan du ikke komme hit da...?hehe Elsker å slikke,og jo lengre jeg får holde på jo bedre er det Slikke til du går i oppløsning mot ansiktet mitt...;)mmmmm Ooh.. Det hørtes Ikke rent lite fristende ut det! ;) mmm... Hvor holder du til?Anonymous poster hash: a8a2e...c3d
volvo22 Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Ooh.. Det hørtes Ikke rent lite fristende ut det! ;) mmm... Hvor holder du til?Anonymous poster hash: a8a2e...c3d Hehe,veldig fristende for meg iallefall Blir så kåt i denne varmen...
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Jeg synes det er så godt å få slikke,særlig slikke helt til orgasme.Så jeg føler ikke at det er så viktig om hun suger tilbake eller ikke Du synes ikke det er noe spesielt digg å bli sugd? Anonymous poster hash: 5ab71...3e0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #12 Skrevet 25. juli 2013 Dette er verre, mener jeg. Hvorfor skal hun straffes på denne måten? Kanskje hun har veldig lyst, men trenger litt oppmuntring? Hvis han slutter er det veldig mulig at hun tar et annet hint - at det er noe feil med hennes hygiene der nede. Og det er neppe budskapet her. Javel, og hva forventer hun da at budskapet til meg er? Det må jo da være det samme! At det er uhygienisk! Anonymous poster hash: 5ab71...3e0 1
Mann 42 Skrevet 25. juli 2013 #13 Skrevet 25. juli 2013 Det blir på en måte å presse henne hvis hun ikke har lyst. Tror mange jenter vil oppleve det som press. Kanskje det greieste er å slutte å slikke henne, og se om hun tar hintet? Hvis hun ber meg slikke henne igjen, så kan jeg også be henne om å suge meg uten at det er frekt. Anonymous poster hash: 5ab71...3e0 Jeg tror det er en dårlig ide å gjøre det. Man skal ikke forlite seg på at folk "tar et hint" eller at hun oppfatter det som en oppfordring til å ta ham i munnen selv. Det beste er antakelig å snakke om det. Det er absolutt tenkelig at hun ikke vet hva hun skal gjøre, eller at hun er redd for at han skal komme i munnen hennes, og at det vil være ekkelt, eller at hun ganske enkelt ikke er komfortabel med å ha hans penis i munnen i det hele tatt. Men det finner man ikke ut av uten å snakke om det. Med enkelte sånne ting er det avogtil en barriere som må brytes, men som slett ikke er uoverstigelig. Og uansett, å snakke om ting man allerede tenker på, og som er i ferd med å underminere forholdet, er langt bedre enn å la dem ligge og surne. 1
Drizzt Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 Javel, og hva forventer hun da at budskapet til meg er? Det må jo da være det samme! At det er uhygienisk! Anonymous poster hash: 5ab71...3e0 Istedet for å spekulere, kan du bare SNAKKE om det. Det er alltid mye bedre å snakke om noe, enn å hinte. Bare så at du vet det. Slik unngår man mange misforståelser. 1
Gjest .-L-. Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 Hadde spurt henne om det. Dårlig ide og plutselig slutte å slikke henne. Det er litt barnslig med den holdningen: Hvis ikke du gir så gir ikke jeg, blir liksom litt press. Du finner i alle fall ikke ut før du spør henne. 1
Trønderberte Skrevet 25. juli 2013 #16 Skrevet 25. juli 2013 5ab71...3e0 Hos oss er det motsatt, han vil ikke slikke meg! Men det er helt greit, har aldri opplevd noen som er flink til å slikke så har ikke noe behov for det. Men han derimot; har et stort behov! Jeg hadde aldri sugd kuk før jeg møtte han, å tok heller ikke intiativ til det da jeg var ganske nervøs for å gjøre den slags. Men han spurte om jeg ville suge han rett ut, men jeg stilte meg rett i forsvarsposisjon å sa jeg ikke var flink osv siden jeg ikke hadde gjort det før. Men han sa at øving gjør mester:-) så jeg tok utfordringen og prøvde. Jeg følte på ingen måte at han presset meg! Spørr henne rett ut, ikke bruk slike barnslige ting som å slutte å slikke henne. Hun er nok ikke tankeleser! Et lite tips er å ta deg en dusj først, med god vask nedentil(evt STUSSE litt om det er mye). Så du ikke risikerer at hun får et dårlig førsteintrykk av suging. (Ekkel penislukt) :-))
volvo22 Skrevet 26. juli 2013 #17 Skrevet 26. juli 2013 Du synes ikke det er noe spesielt digg å bli sugd? Anonymous poster hash: 5ab71...3e0 Jo,jeg liker å bli sugd Men elsker å slikke !så det er ingen nødvendighet å bli sugd tilbake. Så lenge jeg får slikke,helst mye og leenge så er jeg i himmelen
Drizzt Skrevet 26. juli 2013 #18 Skrevet 26. juli 2013 Jo,jeg liker å bli sugd Men elsker å slikke !så det er ingen nødvendighet å bli sugd tilbake. Så lenge jeg får slikke,helst mye og leenge så er jeg i himmelen Er det fordi du blir opphisset av å se hvordan dama reagerer?
volvo22 Skrevet 26. juli 2013 #19 Skrevet 26. juli 2013 Er det fordi du blir opphisset av å se hvordan dama reagerer? Det å se og kjenne hvordan dama reagere er utrolig opphissende ja,særlig om jeg får slikke helt til hun kommer Samt at jeg nyter fitta og saftene...
Drizzt Skrevet 26. juli 2013 #20 Skrevet 26. juli 2013 Det å se og kjenne hvordan dama reagere er utrolig opphissende ja,særlig om jeg får slikke helt til hun kommer Samt at jeg nyter fitta og saftene... Skjønner. Det finnes kvinner som føler det samme når de gir munnsex til menn og derfor elsker de det. Personlig synes jeg at orgasme fra penetrering er best, men det er smak og behag. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå