Gå til innhold

Menn: hvilken stilling liker dere best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun på toppen - såkalt cowgirl.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke egentlig noe ord for den, men den stillingen NRK kaller "Omslynget" blir vel kansje det mest nøyaktige.

http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6331899

Men jenta på rygg, litt på siden, med ett bein strakt ned og det andre bøyd oppover og litt bak meg. Deilig, en av de stillingene jeg har det mest gøy i.

Anonymous poster hash: 6ea63...06e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best mannen på toppen :ler:

Anonymous poster hash: b618a...658

• Liker 1
Skrevet

Dama øverst (er det det som kalles Cowgirl?).

AnonymBruker
Skrevet

Dama øverst (er det det som kalles Cowgirl?).

Ja. :)

Anonymous poster hash: c80f4...2de

Skrevet

Ja. :)

Anonymous poster hash: c80f4...2de

Det er en fin stilling av mange grunner.

Hvis hun retter seg opp og faktisk rir, så er det ganske flott estetisk (og jævlig sexy). Man kan også ha den store omfavnelsen, og hun kan styre, eller overlate til mannen å gjøre arbeidet. Eller omvendt. Og for en pupper og lår-mann å kunne ha et grepa tak om rumpeballene hennes samtidig som man bombarderes med myke pupper, OG blir ridd inn i solnedgangen, det er bare episk!

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker uten tvil best å bli ridd. Det gir mulighet til en helt spesiell nærhet for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Piledriver!

Forklar! :-)

Anonymous poster hash: 43ea5...8b9

Skrevet

Det er digg med cowgirl og mye varsiasjoner man kan gjøre med den, men tror nesten jeg må si hun liggende på rygg med bena mot egne skuldre eller oppå mine går av med førsteplassen. Liker å ha kontrollen. Full kontroll til meg. :P Da kan man også løfte henne opp, kontrollere vinkel osv. for å få stimulert litt forskjellige punkter i henne.

Men det cowgirl er ikke langt bak. Visuelt sett er jo det en fantastisk stilling, og man har jo god anledning til å bruke en klitorisvibrator på henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...