Gå til innhold

Er dette akseptabelt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er ei jente på 18 som kun har vært i ett forhold.

Det varte i halvannet år og begynte bra men det siste halvåret var ganske dårlig. Jeg er utrolig sjenert av meg og det tok tid før jeg følte meg trygg på å gjøre noe seksuelt med han. Vi gikk aldri så langt som å ha sex (pga et fysiskt problem hos han). Men han ville gjøre andre ting (oral sex, at jeg runka han osv).

Jeg oppdaget fort at jeg ikke var klar for det og sa nei når han prøvde. Problemet var bare at han ikke hørte på meg og fortsatte å mase og presse på. :-(

Jeg hadde ikke noe problem med å være naken med han men ville at han skulle ta det rolig med å gjøre noe. Men han rusha inn i det meste selvom om jeg sa at han skulle stoppe.

Det er 4 mnd. siden det blei slutt mellom oss og når jeg tenker tilbake på det jeg gjorde føler jeg meg ekkel og skitten. Er det galt av meg å føle slik? Var det min feil? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Han burde ikke mast.

Du burde ikke sagt ja til noe du ikke ville.

Du har gått litt på akkord med deg selv, og føler deg dårlig nå. Se på det som en vikitg erfaring som kan hjelpe deg senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sa aldri ja. Jeg sluttet bare å si nei.

De gangene jeg runka han for eksempel måtte han tvinge hånda mi ned. (Beklager hvis det blei litt for detaljert) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Jeg sa aldri ja. Jeg sluttet bare å si nei.

De gangene jeg runka han for eksempel måtte han tvinge hånda mi ned. (Beklager hvis det blei litt for detaljert) :oops:

Det er desverre ikke nok å ikke si nei.

Men du har lært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niniel

Du har ikke gjort noe galt!

Men du har lært, og neste gang det skjer så klarer du å si tydelig NEI og gå, hvis det trengs. Ikke la noen tvinge deg til å gjøre noe du ikke vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er desverre ikke nok å ikke si nei.

Men du har lært!

ALT som ikke er et ja - er nei. Det burde derfor være nok å ikke si ja.. Har man ikke sagt ja, har man ikke samtykket, og dette er dermed et seksuelt overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

ALT som ikke er et ja - er nei. Det burde derfor være nok å ikke si ja.. Har man ikke sagt ja, har man ikke samtykket, og dette er dermed et seksuelt overgrep.

Dette kommer du ikke langt med i retten.

Man har ansvar for sin egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er at du tar dette som en skikkelig lærepenge og husker at det for enkelte gutter ikke er nok at du bare sier nei. Skjønner godt at du føler deg ekkel og skitten men dette vil forhåpentligvis gå over etterhvert.

Vet ikke om du er religiøs men det kan også hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du har ikke gjort noe galt!

Men du har lært, og neste gang det skjer så klarer du å si tydelig NEI og gå, hvis det trengs. Ikke la noen tvinge deg til å gjøre noe du ikke vil!

Jeg turte ikke gå. Jeg var i USA med han (han er Amerikansk) og jeg kjente ingen andre der eller området jeg var i.

Takk for alle svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor skulle du være naken med han uten å ha sex?

Du fremprovoserte det med å være naken, din skyld......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg turte ikke gå. Jeg var i USA med han (han er Amerikansk) og jeg kjente ingen andre der eller området jeg var i.

Beklager men det er ingen unnskyldning, du kunne bare forlatt rommet og gått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk jo - jeg kjenner noen som var i den situasjonen, og som fikk ham dømt for overgrep.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Faktisk jo - jeg kjenner noen som var i den situasjonen, og som fikk ham dømt for overgrep.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...