Gå til innhold

Etterlysning

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

Det er vel egentlig ikke en sak å spøke med, men jeg er enig med deg, den som finner bilene på bakgrunn av disse skissene fortjener en medalje ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg vet hvem det er!!! Han bakerste er en postmann som de kaller pat. Jeg vet han kjører mye rundt med en svart og hvit katt i bilen.

Det er forresten rart at han ikke er tatt allerede for alle mennseker kjenner nemlig bilen hans og små og store vinker visstnok når han smiler til dem. :ler::ler::ler:

(Jeg tuller ikke med saken... jeg tuller med biltegningene - det er vel lov vel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jøss, ser du ikke hvilke biler det er?

Du ser vel at den første er postman Pat sin? Den andre kan du gjette på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

De kan like fullt si noe om hvilke biler det ikke er, og det kan være vikitg. Selv er jeg en idiot på bilmekrer og tegning, så jeg hadde nok ikke gjort det noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Jeg vet hvem det er!!! Han bakerste er en postmann som de kaller pat. Jeg vet han kjører mye rundt med en svart og hvit katt i bilen.

Det er forresten rart at han ikke er tatt allerede for alle mennseker kjenner nemlig bilen hans og små og store vinker visstnok når han smiler til dem. :ler::ler::ler:

(Jeg tuller ikke med saken... jeg tuller med biltegningene - det er vel lov vel)

:o : - ) Anna, har du fortalt politiet dette? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg lo meg ihjel i går. De viste disse bildene på nyhetene nemlig. Skulle trodd det var Donald Duck, eller aprilsnarr.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det står flere av disse bilene utafor her - Toyota HiAce lang utgave og Peugeot Partner. Hvite er de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten rart at han ikke er tatt allerede for alle mennseker kjenner nemlig bilen hans og små og store vinker visstnok når han smiler til dem.    

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det står flere av disse bilene utafor her - Toyota HiAce lang utgave og Peugeot Partner. Hvite er de også!

Hvorfor ikke velge fluktbiler med litt fler gamp under panseret?!

En hiace(av den gamle utgaven, ser jeg) gjør jo 0-100 på et par minutter :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvorfor ikke velge fluktbiler med litt fler gamp under panseret?!

En hiace(av den gamle utgaven, ser jeg) gjør jo 0-100 på et par minutter :roll:

Men politiet er jo så treige at et par minutter fra eller til spiller jo ingen rolle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...