Gå til innhold

Vaniljekesam til overs - hva bruke den til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg koste meg i går kveld med jordbær og vaniljekesam, men har nå en liten skål til overs. Jeg lurer på hva jeg kan bruke dette til utenom dipp? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest forvirretvegglus
Skrevet

Lag deg en god vaffelrøre.

Gjest Gjest_surfot
Skrevet

Enig med forvirretvegglus, jeg pleier å hive oppi restekesam oppi vaffelrøra :) Eller lage smoothie!

Skrevet

Ok, takker for tips. :) Hvor lenge kan den stå i kjøleskapet? (Står i en skål som jeg har tredd inn i en plast/brødpose).

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke den til smoothie, vaffelrøre, topping på frukt. Eller så kan du blande det med frosne bær og legge det i frysen, da får du en slags fyldigere smoothie/dessert.

Anonymous poster hash: a7729...3cf
Skrevet

Jeg spiser den rett fra boksen, jeg.

Gjest gjest17
Skrevet

Ok, takker for tips. :) Hvor lenge kan den stå i kjøleskapet? (Står i en skål som jeg har tredd inn i en plast/brødpose).

Vil tro den fint kan stå tre - fire dager i allefall :-)

Skrevet

Jeg spiser den rett fra boksen, jeg.

Jeg og :P men godt sammen med banan og nøtter f.eks.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hehe, jeg brukte den sammen med dip til pottis en gang jeg. Dette var før boksene ble forandret og de var helt like bortsett fra at det sto vanlije med gul skrift på hvitt.Skikkelig lett å se du. Så gubben kjøpte feil, jeg så det heller ikke og lagde dip med hot holidaymix. Syntes det luktet litt vanilje og så på boksen en gang til og det sto jo vanilje på den, hehe. :) Men da var jo skaden alt skjedd og pulveret oppi. Men det smakte faktisk godt likevel selv om jeg foretrekker vanlig kesam til pottisdip.

Skrevet

Brukte restene av min vaniljekesam oppi smoothien min i morges. Sammen med melon, blåbær og appelsinsaft. Kjempedeilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...