ainna Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #21 Del Skrevet 10. oktober 2013 De fleste dager går supermamma rundt i samfunnet som en vanlig borger, med vanlige klær og gjør vanlige ting. Men når det oppstår en situasjon gjennomgår hun en forvandling, og superkreftene slår inn. De viktigste superkreftene er en presis klarsynthet, ekstremt god verbal muntlig fremstillingsevne og formidlingsevne og ikke minst en diplomatisk handlekraft på linje med nelson mandela. Og det hele krydres med en evne til omsorg og oppbygging av et skadet barnesinn. Etter å ha løst alle problemer forvandles supermamma til en vanlig dame igjen. Sånn var det i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainna Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #22 Del Skrevet 14. oktober 2013 Og så har vi hatt en fantastisk helg, og jeg kunne være bare meg, og alle hadde det bra sammen. Det går også ann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainna Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #23 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ser mange av de andre dagbøkerne har mange som kommenterer underveis... Er det slik at det er ens "kvinneguiden-venner" som kommenterer? Jeg har vel ikke så mange "kvinneguiden-venner". Eller er det slik at man pleier å kommentere når man ser noe interessant eller givende? For i så fall er mine dagbøker meningsløse, hvis de ikke gir noe til noen, annet enn at jeg kan få tømt hodet mitt. Jeg kan tømme hodet mitt i en papirdagbok for meg selv liksom.... Så jeg lurer igrunn på om noen får noe som helst av å lese dette? undring, inspirasjon,gjenkjennelse? annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ainna Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #24 Del Skrevet 15. oktober 2013 ok...skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå