Taanja Skrevet 25. juli 2013 #1 Skrevet 25. juli 2013 Hei! Noen som har peiling på dette? Jeg jobber 50% fast i et firma, men får ikke mer prosent og driver å søker 50% jobb andre steder. Noen som vet om jeg har mulighet til å registrere meg hos NaV som arbeidsskøkende og få de resterende 50% "lønna" mens jeg søker etter annen jobb? Litt dårlig forklaring men håper noen forstår
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #2 Skrevet 25. juli 2013 Jeg vet om noen som jobber 50 % og får masse penger fra NAV i tillegg, og har mer utbetalt i måned enn folk som jobber 100 %. Systemet er til for å utnyttes, men hvordan reglene er for deg må du vel spørre en alenemor eller en innvandrer om, har hørt at det er de som har best peiling. Anonymous poster hash: 60244...495 2
Taanja Skrevet 25. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2013 Jeg vet om noen som jobber 50 % og får masse penger fra NAV i tillegg, og har mer utbetalt i måned enn folk som jobber 100 %. Systemet er til for å utnyttes, men hvordan reglene er for deg må du vel spørre en alenemor eller en innvandrer om, har hørt at det er de som har best peiling. Anonymous poster hash: 60244...495 Takk for svar! Tenkte faktisk det samme haha:)
Black March Skrevet 25. juli 2013 #4 Skrevet 25. juli 2013 Dersom du har jobbet 100% i fjor har du tjent deg opp ett høyt nok timetall til at du kan jobbe 50% i år og få resten som støtte. Jobber du 51% mister du denne retten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå