Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har peiling på dette?

Jeg jobber 50% fast i et firma, men får ikke mer prosent og driver å søker 50% jobb andre steder. Noen som vet om jeg har mulighet til å registrere meg hos NaV som arbeidsskøkende og få de resterende 50% "lønna" mens jeg søker etter annen jobb?

Litt dårlig forklaring men håper noen forstår :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om noen som jobber 50 % og får masse penger fra NAV i tillegg, og har mer utbetalt i måned enn folk som jobber 100 %.

Systemet er til for å utnyttes, men hvordan reglene er for deg må du vel spørre en alenemor eller en innvandrer om, har hørt at det er de som har best peiling.

Anonymous poster hash: 60244...495
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vet om noen som jobber 50 % og får masse penger fra NAV i tillegg, og har mer utbetalt i måned enn folk som jobber 100 %. Systemet er til for å utnyttes, men hvordan reglene er for deg må du vel spørre en alenemor eller en innvandrer om, har hørt at det er de som har best peiling. Anonymous poster hash: 60244...495

Takk for svar! Tenkte faktisk det samme haha:)

Skrevet

Dersom du har jobbet 100% i fjor har du tjent deg opp ett høyt nok timetall til at du kan jobbe 50% i år og få resten som støtte. Jobber du 51% mister du denne retten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...