AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Jeg tenker alltid på den dagen når jeg hører Seven sirens and a silver tear av Sirenia. Hørte mye på den sangen i tiden etter 22.juli, spesiellt når jeg satt på bussen inn til Oslo. Ellers så er det jo Til ungdommen. og Bli med oss av Rolffa. Anonymous poster hash: e2e71...de5
Ahava Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Maria Menas versjon av Mitt lille land. Huff, får frysninger bare jeg tenker på innledningen av den sangen. 2
Pearl2.0 Skrevet 24. juli 2013 #4 Skrevet 24. juli 2013 Maria Menas versjon av Mitt lille land. Huff, får frysninger bare jeg tenker på innledningen av den sangen. Chiiiills! 1
Gjest forvirretvegglus Skrevet 24. juli 2013 #5 Skrevet 24. juli 2013 Mitt lille land og barn av regnbuen. 1
Testosteron Skrevet 24. juli 2013 #6 Skrevet 24. juli 2013 Some Die Young siden Laleh sang den så bra på minnekonserten, men også Til Ungdommen siden jeg leste en biografi om Nordahl Grieg for litt siden.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #7 Skrevet 24. juli 2013 "Til ungdommen" og "mitt lille land" som nevnt ovenfor. I tillegg hørte jeg mye på Alan Jackson med "where were you (when the world stopped turning)". Sistnevnte er skrevet etter 11. september i USA, men mye av teksten passer dessverre alt for godt etter 22. juli. Nydelig sang. Anonymous poster hash: 9d358...4b9
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Ingen av de sangene som ble nesten "nasjonalsanger" den perioden. Jeg hørte tilfeldigvis på en sang den dagen, og etterhvert som tallene tikket inn fikk teksten det til å virkelig gå kaldt nedover ryggen på meg. The way it ends med Landon Pigg. I ettertid klarer jeg ikke helt å høre den uten å tenke på 22.07.11. Jeg får fortsatt litt frysninger av teksten..
Sitronmelis Skrevet 25. juli 2013 #10 Skrevet 25. juli 2013 Ingen av de sangene som ble nesten "nasjonalsanger" den perioden. Jeg hørte tilfeldigvis på en sang den dagen, og etterhvert som tallene tikket inn fikk teksten det til å virkelig gå kaldt nedover ryggen på meg. The way it ends med Landon Pigg. I ettertid klarer jeg ikke helt å høre den uten å tenke på 22.07.11. Jeg får fortsatt litt frysninger av teksten.. Ugh den sangen var litt creepy.. Så rart å høre tilfeldig på den sangen den dagen, også går teksten slik: "Run. Is this to be our fate HideFreedom is ours as long as we escapeWe walk in the shadowsWe doFind out what we all knowOur time is nearThis is the way it ends" Creeepy
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #11 Skrevet 25. juli 2013 Fear of the dark.Anonymous poster hash: bf1d5...06c
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2013 #13 Skrevet 25. juli 2013 Ugh den sangen var litt creepy.. Så rart å høre tilfeldig på den sangen den dagen, også går teksten slik: "Run. Is this to be our fateHideFreedom is ours as long as we escapeWe walk in the shadowsWe doFind out what we all knowOur time is nearThis is the way it ends" Creeepy Ja, og We will be spilled in blood And this is the way that they'll remember us Det er en fin sang, men ikke den jeg hører mest på. Den er jo ikke akkurat, hva skal jeg si, feel good og happy fun time? Så det er pussig at den kom på spillelisten akkurat den dagen. Og med den teksten, så så var den vanskelig å få ut av hodet resten av kvelden.. Den passer skremmende godt.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #14 Skrevet 25. juli 2013 Ingen for å være ærlig. Glemmer dagen om jeg ikke ser på nyhetene Anonymous poster hash: c94d5...392 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #15 Skrevet 25. juli 2013 Be like that - 3 doors down. Tenker da på refrenget; If I could be like that I'd give anything Just to live one day In those shoes. If I could be like that, what would I do? What would I do? Ønsket om å få være ABB i det øyeblikket(ikke misforstå), men bare for å prøve å forstå; hvorfor... Hva foregikk inni hodet hans, hvordan kan et menneske bli så ond.Anonymous poster hash: bf1d5...06c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #17 Skrevet 25. juli 2013 "För evigt nu" av Ainbusk SingersAnonymous poster hash: 60e11...f5a
Gjest Tirkes Skrevet 25. juli 2013 #18 Skrevet 25. juli 2013 Di Grind - Kaizers. De spilte den mye på P3 i dagene etter, og deler av teksten synes jeg nesten var passende sørgesang.
Gjest Blomst83 Skrevet 25. juli 2013 #19 Skrevet 25. juli 2013 Run av snowpatrol. Jeg hørte mye på den i tiden rundt 22 juli,så hver gang jeg hører den går tankene mine rett tilbake til den dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå