Gå til innhold

Samboeren min gjør meg flau med vilje offentlig, er det greit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare for å ta et eksempel, så viste han meg her om dagen denne Pondus-stripen:

hwWg7Xd.jpg

Og vi har nå vært på ferie i utlandet, og tatt buss en del, og mens vi står på bussholdeplassen, så begynner han å rope ut sånn som han helt til høyre: "Bussen! Bussen! Bussen!". Jeg blir så flau! Han gjør det jo kun for å terge meg, sier at ingen bryr seg, men jeg synes det er så pinlig. Og så gjør han det inni bussen også.

Og en annen ting, hver gang vi hører andre nordmenn i nærheten, så snakker han jibberish-språk, later som om han er fra Øst-Europa eller noe sånt, sånn at de ikke skal skjønne vi er norske.

Og så er det jo sånn at jeg liker å gå inn på sånne moro-sider, imgur, can I has cheezburger og sånn, og når vi skal ha mat forlanger han at vi skal ha burgere, og så sier han "can I has cheeseburgers, two, please?", osv. Hva synes dere om alt dette?

Anonymous poster hash: 50a59...ecc
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes han høres morsom ut, hvorfor er det noe å bli flau over?

Anonymous poster hash: 0fbf2...81e

• Liker 13
  • Hjerte 1
Skrevet

Han er umoden selv til mann å være :babysmokk:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ledd med, men det er fordi jeg har en sær humor. Synes faktisk han høres døds morsom ut. :P

Anonymous poster hash: 632d8...257
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Cheezburger-humor er dealbreaker for min deal. Dump han!

Anonymous poster hash: 77c6a...7d5
Gjest Gjest
Skrevet

hwWg7Xd.jpg

Og vi har nå vært på ferie i utlandet, og tatt buss en del, og mens vi står på bussholdeplassen, så begynner han å rope ut sånn som han helt til høyre: "Bussen! Bussen! Bussen!". Jeg blir så flau! Han gjør det jo kun for å terge meg, sier at ingen bryr seg, men jeg synes det er så pinlig. Og så gjør han det inni bussen også.

Og en annen ting, hver gang vi hører andre nordmenn i nærheten, så snakker han jibberish-språk, later som om han er fra Øst-Europa eller noe sånt, sånn at de ikke skal skjønne vi er norske.

Og så er det jo sånn at jeg liker å gå inn på sånne moro-sider, imgur, can I has cheezburger og sånn, og når vi skal ha mat forlanger han at vi skal ha burgere, og så sier han "can I has cheeseburgers, two, please?", osv. Hva synes dere om alt dette?

Hmmm

Hvor gammel er han?

Det er ikke sikkert at han forstår at han gjør deg flau.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Når startet denne oppførselen?

Skrevet

Trodde du skulle skrive at han gikk inn for å drite deg ut offentlig, men dette har jo strengt tatt intet med deg å gjøre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En ting er å ha humor, en annen ting er å ha samme humor, og det har dere åpenbart ikke.

Jeg liker icanhascheezburger selv, men han her høres utrolig slitsom og barnslig ut. Det som skremmer meg mest er at han tydeligvis verken skjønner eller respekterer kutyme. Han virker som den typen turist som lett kan havne i trøbbel av ren dumskap. Jeg synes det ikke er akseptabelt å oppføre seg sånn.

Anonymous poster hash: 58dba...8c5
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Cheezburger-humor er dealbreaker for min deal. Dump han!

Anonymous poster hash: 77c6a...7d5

Jeg liker jo den humoren..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde du skulle skrive at han gikk inn for å drite deg ut offentlig, men dette har jo strengt tatt intet med deg å gjøre.

Det har det jo! Folk skjønner jo at vi er sammen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor flau når det gjelder folk dere aldri kommer til å se igjen?

Anonymous poster hash: 9052b...b26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker jo den humoren..

Hva er da problemet?

Anonymous poster hash: e173b...fcc

Skrevet

Han høres i grunn ut som en morsom fyr, men går ann å begrense seg for hva man skal si høyt overalt. Regner med at du har snakket skikkelig med han om at dette plager deg, og da synes jeg han skal respektere at du blir flau over dette.

AnonymBruker
Skrevet

TS blir jo nødt til å forholde seg til det den dagen han løper rundt i Phuket, putter en dessertbolle på hodet og hojer "I am the new King of Thailand. I am King Harold the sixth, after the only real King, the Norwegian King Harold of Norway, the fifth, is he fifth?, I am King Harold of Spjelkavik and Thailand, a generous king, look, here is ten crowns for you, ten crowns for you. I am better than your Thai king, I am sure he's got a very small penis blah blah blah"

• Liker 5
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Han har jo akkurat lik humor som meg! Send fyren over hit du :)

Edit: Men alt med moderasjoner, gjør han dette hver gang dere er ute, eller bare når han er i et "teit humør"?

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Det har det jo! Folk skjønner jo at vi er sammen.

Næh, det er bare hans væremåte. Enig at den virker litt teit, men ærlig talt, det virker også din reaksjon. Må da gå an å heve seg over sånt. Det hadde vært en helt annen sak om han fikk andre til å le av deg, eller noe sånt.

Gjest Gjest
Skrevet

TS blir jo nødt til å forholde seg til det den dagen han løper rundt i Phuket, putter en dessertbolle på hodet og hojer "I am the new King of Thailand. I am King Harold the sixth, after the only real King, the Norwegian King Harold of Norway, the fifth, is he fifth?, I am King Harold of Spjelkavik and Thailand, a generous king, look, here is ten crowns for you, ten crowns for you. I am better than your Thai king, I am sure he's got a very small penis blah blah blah"

:fnise::icon_lol::ler::bolledeig: Beklager at jeg måtte le, det var et skikkelig tragikomisk chenario du beskrev

Men du har rett. Og TS kan ikke ha det slik

Skrevet

Jeg tror jeg bare hadde ledd og ikke brydd meg noe mer om det. Synes han hørtes morsom ut jeg, så lenge han ikke gjør det hele tiden. Altså at ikke hele fyren bare er useriøs og tullete.

Skrevet

Haha!

Morsom type.

Om det er et problem si det til ha. Han mener det nok bare godt. Kommer jo også litt ann på alder da :) (og din humor)

Gjest Gjest
Skrevet

hwWg7Xd.jpg

Trives du stort sett sammen med han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...