AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #21 Skrevet 24. juli 2013 Takk! Alt i orden. Hm, du ga meg en god ide. Men jeg er nokså sjenert. Bare hyggelig. Hva er interessene dine, da? Anonymous poster hash: ec4f9...9a0
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #22 Skrevet 24. juli 2013 Takk for gode råd! Jeg får prøve å manne meg opp da (jeg er sjenert av natur) Ja, det er ikke så lett. Jeg er småsjenert når jeg skal møte nye folk jeg og, men det er noe man fort kommer over. Du får tenke på at de er helt like som deg innvendig, så hva er det å være sjenert for? Dessuten er livet så kort at man må gripe muligheten når man har den. Lykke til! Damer tiltrekkes av menn som viser hva de vil ha, så selv om det kanskje ikke er helt deg, så kan du ihvertfall prøve det så godt du kan. Anonymous poster hash: 9c581...64c 2
Gamerfrue Skrevet 24. juli 2013 #23 Skrevet 24. juli 2013 jeg synes det er veldig fint med en fyr at han ikke tar seg selv så fryktelig selvhøytidelig, at han er snill og at han er litt trygg på seg selv Men sistnevnte er bare noe som gjerne trekker oppmerksomhet - det finnes utrolig mange fantastiske gutter/menn som er usikre på seg selv, men jeg opplever dem noe vanskeligere å få kontakt med 2
Purple Diamond Skrevet 24. juli 2013 #24 Skrevet 24. juli 2013 jeg synes det er veldig fint med en fyr at han ikke tar seg selv så fryktelig selvhøytidelig, at han er snill og at han er litt trygg på seg selv Men sistnevnte er bare noe som gjerne trekker oppmerksomhet - det finnes utrolig mange fantastiske gutter/menn som er usikre på seg selv, men jeg opplever dem noe vanskeligere å få kontakt med Enig! Absolutt ingenting negativt med å være sjenert heller. Jeg faller stadig for sjenerte menn. Men som Gamerfrue sier, kan det være vanskelig å få kontakt med dem. Men uansett; lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #25 Skrevet 24. juli 2013 Bare hyggelig. Hva er interessene dine, da? Anonymous poster hash: ec4f9...9a0 Friluftsliv og fotografering, men mest alene da, hittil.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #26 Skrevet 24. juli 2013 Friluftsliv og fotografering, men mest alene da, hittil. Kanskje et turlag kunne være tingen da. Fine naturopplevelser sammen med mennesker i alle aldre og av begge kjønn. Lett å bli kjent i en sånn setting og kanskje både få nye venner og en kjæreste. Anonymous poster hash: ec4f9...9a0 2
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #27 Skrevet 24. juli 2013 Ja, det er ikke så lett. Jeg er småsjenert når jeg skal møte nye folk jeg og, men det er noe man fort kommer over. Du får tenke på at de er helt like som deg innvendig, så hva er det å være sjenert for? Dessuten er livet så kort at man må gripe muligheten når man har den. Lykke til! Damer tiltrekkes av menn som viser hva de vil ha, så selv om det kanskje ikke er helt deg, så kan du ihvertfall prøve det så godt du kan. Anonymous poster hash: 9c581...64c jeg synes det er veldig fint med en fyr at han ikke tar seg selv så fryktelig selvhøytidelig, at han er snill og at han er litt trygg på seg selv Men sistnevnte er bare noe som gjerne trekker oppmerksomhet - det finnes utrolig mange fantastiske gutter/menn som er usikre på seg selv, men jeg opplever dem noe vanskeligere å få kontakt med Enig! Absolutt ingenting negativt med å være sjenert heller. Jeg faller stadig for sjenerte menn. Men som Gamerfrue sier, kan det være vanskelig å få kontakt med dem. Men uansett; lykke til! Tusen takk til dere alle for støtte og råd! Nå ser jeg lysere på muligheten for å komme i kontakt med en kvinne som passer for meg
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #28 Skrevet 24. juli 2013 Kanskje et turlag kunne være tingen da. Fine naturopplevelser sammen med mennesker i alle aldre og av begge kjønn. Lett å bli kjent i en sånn setting og kanskje både få nye venner og en kjæreste. Anonymous poster hash: ec4f9...9a0 Det er en god ide Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #29 Skrevet 24. juli 2013 Det er en god ide Tusen takk! Ja, ikke sant? Vi har et vennepar som traff hverandre på en tur med det lokale turlaget da de var i 40-årene. De har snart 5 års-jubileum og har bodd sammen i 3 år. Anonymous poster hash: ec4f9...9a0 2
Gjest eplemost Skrevet 25. juli 2013 #30 Skrevet 25. juli 2013 Tja, damer er jo forskellige, men for min del handler det om å: - Være snill mot mennesker og dyr - Følge med i nyhetsbilde og lese litteratur (trenger ikke være masse, men sånn at man kan diskutere en del) - Være ren og pen i tøyet (rett og slett ta vare på seg selv) - Være i fysisk aktivitet - Spise sunt og generelt leve et sunt liv - Ha interesser - Være morsom og glimt i øye - Være empatisk. Jeg synes det at du hjelper de gamle far er et kjempestort pluss i min bok Lykke til! Mvh. Jente 23
Steinar40 Skrevet 25. juli 2013 #31 Skrevet 25. juli 2013 Uansett hva en mener om dette så er det sant. Damer tiltrekkes av slike menn. De vil aldri innrømme men bare se dere rundt der ute. En del kvinnemennesker tiltrekkes først og fremst av menn med mye penger etc., ja. Det sier seg selv. Men det betyr ikke at alle kvinner gjør det, og du kan da ikke forvente at de som ikke syns at dette er viktigst skal "innrømme" det.
Gutt95 Skrevet 25. juli 2013 #32 Skrevet 25. juli 2013 De kvinnene som bare tiltrekkes penger, er heller ikke de kvinnene man vil være med. 4
Gjest Red Queen Skrevet 25. juli 2013 #33 Skrevet 25. juli 2013 Jeg sier som jeg har sagt før, engasjer deg i aktiviteter som interesserer deg. Det er mange i din alder som er "ledige på markedet" men som ofte føler seg litt utrygge på denne fronten, ofte etter mangeårige ekteskap. Mitt forslag er å finne aktiviteter der du bor, forsøk gjerne turistforeningen, røde kors, frivillighetssentral, bridge-klubb eller hva det måtte være. Fin plass å treffe mennesker, både potensielle datingpartnere og kanskje nye venner og. Du kan jo gjerne lage deg en profil på en dating side også. Ønsker deg lykke til!
Elsker livet Skrevet 25. juli 2013 #34 Skrevet 25. juli 2013 Damer liker jo litt forskjellig, men jeg har blant annet dette på min liste: - se skikkelig ut, kle deg pent, ha orden i hårveksten, god hygiene - ha en stabil jobb - orden i økonomien - ha et velstelt hjem, og helst skal det se litt ok ut interiørmessig - utstråle trygghet, litt beskyttende - være litt bestemt og litt leder (det kan man være selv om man er litt sjenert) - vite hva du vil, fremtidsønsker osv. og være tydelig på egne ønsker og behov - ta initiativ - ikke dilte etter dama som en hundevalp - være omsorgsfull og uegoistisk - være raus - være raus pengemessig uten at det går utover økonomien - være tydelig når det gjelder hvilket type forhold du ønsker til dama. Ønsker du deg en å date/reise sammen med og feriere med? Eller er du ute etter samboerskap/ekteskap, barn og full pakke.
Elsker livet Skrevet 25. juli 2013 #35 Skrevet 25. juli 2013 Vil også støtte de som nevner å engasjere deg i foreninger o.l. der du treffer passende kvinner. En seriøs profil på en dateside er også en god inngangsbillett for å treffe kvinner.
Svennymcbeal Skrevet 26. juli 2013 #36 Skrevet 26. juli 2013 Hva er viktig for dere damer? Jeg håper på mange gode råd, da alle forsøk har feilet. Mvh Mann 53 år , bor delvis hjemme. På forhånd takk! Min tante på 53 år hadde veldig god erfaring med match.com. Nå er hun gift, og han er en kjernekar. Før hun gikk der traff hun bare tullinger.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #37 Skrevet 26. juli 2013 Nå er jeg en ung mann, og jeg har dessverre ingen gode råd å komem med, men jeg må bare si en ting: Faen for en snill og hyggelig fyr du virker som. Lykke til med din søken fremover, unner deg å finne deg en flott dame Anonymous poster hash: 2d85a...b2f 3
Gjest .-L-. Skrevet 26. juli 2013 #38 Skrevet 26. juli 2013 Netti pleier å si noe som er ganske smart. Hver klar på hva man ønsker.
Steinar40 Skrevet 26. juli 2013 #39 Skrevet 26. juli 2013 Netti pleier å si noe som er ganske smart. Hver klar på hva man ønsker. Det er bare 2 problemer med dette; og det er at for det første så må man vite hva man ønsker seg, og for det andre så må ønskene være oppnåelige. Teori er aldri det samme som praksis dessverre
Gutt95 Skrevet 26. juli 2013 #40 Skrevet 26. juli 2013 Nå har TS fått bra råd. La han sortere, analysere, og praktisere de, og gi oss tilbakemelding.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå