Gjest Ozelot Skrevet 24. juli 2013 #1 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg har sett litt rundt på Finn.no etter en bil jeg kunne tenkt meg i fremtiden. Selv om jeg har lappen, har jeg ikke økonomien til egen bil, så nå bare drømmer jeg meg bort litt etter potensielle biler. Uansett .... så har jeg sett på morris bilen, kanskje mer nøyaktig, mini cooper. Nå ser jeg BARE på utseendet da, siden jeg ikke er så flink med biler og er ikke så interesert i det. Men tror dere det er en bra bil? Forresten så er dette linken til en jeg synes var søt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42903465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #2 Del Skrevet 24. juli 2013 Æssssj, ikke fin og ser ut som en lekebil, har ikke sansen for mini. Audi A1 eller nye Merc A-klasse istedet i småbil kategorien. Anonymous poster hash: d5416...391 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ladamafia Skrevet 24. juli 2013 #3 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg har sett litt rundt på Finn.no etter en bil jeg kunne tenkt meg i fremtiden. Selv om jeg har lappen, har jeg ikke økonomien til egen bil, så nå bare drømmer jeg meg bort litt etter potensielle biler. Uansett .... så har jeg sett på morris bilen, kanskje mer nøyaktig, mini cooper. Nå ser jeg BARE på utseendet da, siden jeg ikke er så flink med biler og er ikke så interesert i det. Men tror dere det er en bra bil? Forresten så er dette linken til en jeg synes var søt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42903465 Morris Mini er kule biler, bilen du har linket til derimot er en Mini(BMW mini wannabe). link til en ekte Morris Mini. Nye Mini er triste saker i forhold til orginalen, samme gjelder for nye bobla, nye fiat 500 og alle de andre, generelt triste greier. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #4 Del Skrevet 24. juli 2013 Ts, om du liker Mini, så sparer du deg opp penger til en Mini. Det er mange jenter som liker den bilen. Problemet er selvsagt plass, noe mer enn én i baksetet er vanskelig å få plass til, og du får knapt plass til håndveska i bagasjerommet. Men om du slår ned baksetene så får du et greit bagasjerom, men da kun plass til én passasjer i framsetet, selvsagt. Anonymous poster hash: e4c95...4e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2013 #5 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvis du er veldig liten å kun har planer om å frakta små folk fungere den ypperlig! Svigermor har en og jeg som er 180 syntes det er ubehagelig å sitte i forsetet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 25. juli 2013 #6 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvis du er veldig liten å kun har planer om å frakta små folk fungere den ypperlig! Svigermor har en og jeg som er 180 syntes det er ubehagelig å sitte i forsetet! Jeg er 160 høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #7 Del Skrevet 25. juli 2013 Lite penger men vil ha kul, billig bil som kan kjøpe bildeler til billig på biltema? Boble. Liten motor, liten bil, men billig. Går du batteritom kan den trillestartes. http://www.finn.no/finn/car/used/result?CAR_MODEL%2FMAKE=817&CAR_MODEL%2FMODEL=2781&sort=2 Anonymous poster hash: a1649...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoparden Skrevet 25. juli 2013 #8 Del Skrevet 25. juli 2013 Ikke min type bil i det hele tatt. Ser ut som lekebiler. Dessuten er det ubehagelig å sitte på i dem, for det er så trangt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 25. juli 2013 #9 Del Skrevet 25. juli 2013 De er ikke nødvendigvis så trange, men det er mye hjulstøy og interiøret ser ut som det er tatt fra noen plastleker fra en to-åring. De er kul å se på utenfra, men er kjipe, bråkete og billige inni. Bruker lite drivstoff da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 25. juli 2013 #10 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg leste "Morris minor" tittelen i forbifarten og hadde allerede skrevet en YES, YES, OH YES!-post i hodet mitt når jeg innså at jeg leste feil. Mini morris er mest nyttige til italienske jobber, tror jeg. Men sikkert gode å parkere med og til bykjøring osv. Men jeg ville nok heller valgt en annen kompaktbil dersom dét var formålet mitt. Jeg tror ikke nyere mini morris er noe dårlige biler rent teknisk sett, men vurder hva du trenger bilen til. Bykjøring, langkjøring, skal du ha folk i baksetet ofte eller ikke, trenger du bagasjeplass? Jeg vil ikke regne med at du kan bruke en mini cooper til å kjøre to venner på flyplassen med, så sant de ikke reiser kun med håndbagasje, for en passasjer + to store kofferter får ikke jeg inn i baksetet på min stasjonsvogn engang. Lakken på den du linken synes jeg ikke var noe fin. I den prisklassen ville jeg før valgt ...stort sett alt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2013 #11 Del Skrevet 25. juli 2013 Hva med mini cooper countryman da? Den er litt større. Min drømmebil! Trenger plass til ski + litt utstyr og det er det vel der. Anonymous poster hash: 4cb02...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 26. juli 2013 #12 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva med mini cooper countryman da? Den er litt større. Min drømmebil! Trenger plass til ski + litt utstyr og det er det vel der. Anonymous poster hash: 4cb02...1e0 Ja, den så kanskje litt bedre ut angående plass Men ble litt skeptisk til Morrisen da folk her inne fortalte at den ikke så bra ut innvendig, støy, ubehagelig sitteplasser osv .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #13 Del Skrevet 26. juli 2013 Ja, den så kanskje litt bedre ut angående plass Men ble litt skeptisk til Morrisen da folk her inne fortalte at den ikke så bra ut innvendig, støy, ubehagelig sitteplasser osv .... Vær så snill, slutt å skrive Morris. Bilen du snakker om er en Mini(BMW som står bak denne, ikke Morris). Siden du mener at det er drømmebilen din, så bør du snart få med deg at det er en Mini, og IKKE en Morris..... Anonymous poster hash: e0844...5a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 26. juli 2013 #14 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Vær så snill, slutt å skrive Morris. Bilen du snakker om er en Mini(BMW som står bak denne, ikke Morris). Siden du mener at det er drømmebilen din, så bør du snart få med deg at det er en Mini, og IKKE en Morris..... Det er ikke drømmebilen, jeg syntes den bsre så søt ut og grunnen til at jeg postet det her er fordi jeg ikke kan meg på bil, så ville høre hva andre syntes. Og beklager for at du tar sånn på veg med at jeg kaller den ved feil navn! Tror ingen har tatt skade av det så langt. Anonymous poster hash: e0844...5a6 Endret 26. juli 2013 av Frikke94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 26. juli 2013 #15 Del Skrevet 26. juli 2013 Aldri hatt sansen for slike biler, og jeg hadde ikke svidd av 240 000.- Altfor liten for min smak. Men, jeg synes du heller skulle gått til en forhandler, og prøvekjørt en. Gjøre opp din egen mening angående støy og kjørekomfort. Det er jo helt gratis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #16 Del Skrevet 6. august 2013 Har hatt en Mini Cooper i 5 år nå, og i disse årene har den fungert den helt problemfritt. Den er utrolig morsom å kjøre. Rene gocarten. Den bringer frem smilet hver gang man kjører en tur. Det er veldig god benplass foran. Du skal være veldig høy for å ikke få god plass der. Det eneste negative med forsetene er at sitteputen er litt kort. Baksetet er kun for små personer på veldig korte turer. Det ble mest brukt til bagasje hos meg, da bagasjerommet er meget lite. Det er en del hjulstøy i kupeen, men dette kan reguleres litt med å velge støysvake dekk. Jeg har 18" felger på min, men med gode dekk er det ikke noe mer støy i Mini'n enn i andre japsebiler som mine venninner kjører. Mini'n er også veldig stiv på humplete veier, men den sitter til gjengjeld som klister i svingene. Mer presis styring på en bil, skal du også lete lenge etter Dette er en bil med sjel. Litt sære løsninger inni, men når man blir kjent med disse, blir man oppriktig glad i denne lille sjarmøren på fire hjul. Jeg anbefaler deg å prøve en. Da vil du skjønne hvorfor dette er blitt en så populær bil Hilsen lykkelig Mini-eier Anonymous poster hash: d35fa...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #17 Del Skrevet 7. august 2013 Smak og behag er vanskelig å diskutere, men dette er ekstremt dyre biler. Kan forstå kvinnfolk som har altfor mye penger eller et veldig målrettet interesse for akkurat denne typen bil. Da kan man prioritere å svi av 100000 mer enn man får igjen for en liten bil. Men personlig er ikke jeg så glad i bil at jeg ville ha kjøpt noe så dyrt, upålitelig, upraktisk og jålete som denne...Anonymous poster hash: a30bd...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå