Gå til innhold

Frossen kyllingfilet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er skikkelig dårlig på dette, så spør her. Jeg har noen kyllingfileter i fryseren, som jeg la der for litt over en uke siden. De gikk ut på dato for 4 dager siden, men hvis jeg tiner de i dag, kan jeg spise de i morgen da?

Anonymous poster hash: 352f8...cc1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men du kan tine dem i morgen også :) Legg dem på kjøkkenbenken, så er de tint i løpet av en fem-seks timer :)

Anonymous poster hash: 964ff...998
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tin mat på kjøkkenbenken. Ta det over natten i kjøleskap med tanke på bakterier.

Anonymous poster hash: 3fee3...197
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tin mat på kjøkkenbenken. Ta det over natten i kjøleskap med tanke på bakterier.

Grunnen til at farmor snart runder 95 og fremdeles er i god form, er vel at hun aldri har brydd seg om slike "regler" som det du nevner der.

Anonymous poster hash: 53ae8...cd6

• Liker 1
Skrevet

Fryseboks er en genial oppfinnelse i grunnen. Så ja, du kan fint spise de selv om de er gått ut på dato. Så lenge man fryser ting ned før de går ut, så er det safe :)

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at farmor snart runder 95 og fremdeles er i god form, er vel at hun aldri har brydd seg om slike "regler" som det du nevner der. Anonymous poster hash: 53ae8...cd6

Det at din bestemor er 95 og har gitt beng i normale rettningslinjer innen matlaging har vel lite med saken å gjøre.

Anonymous poster hash: 6145f...30b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at farmor snart runder 95 og fremdeles er i god form, er vel at hun aldri har brydd seg om slike "regler" som det du nevner der.

Anonymous poster hash: 53ae8...cd6

winnie_1695815f.jpg

Håper du ser hvor jeg ville med det bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...