Gå til innhold

Bli kjent igjen herfra.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg skriver her noen ganger, så har jeg lyst til å bli kjent igjen. Har du? Tenk, da hadde disse kjærlighetsbrevene her blitt mottatt av riktig person og vi hadde kunnet få hjelp om det vi skriket etter hjelp til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig tenkt det samme innimellom når jeg har skrevet som ab, gjør det ikke så ofte, men spesielt da når jeg skriver om ting i forholdet og slikt som blir lett gjenkjennelig. Eller vil ikke bli kjent igjen kanskje, men at personen det gjelder kjenner seg igjen i det som står og ser at det er en veldig lik situasjon, og så reagerer ut fra tråden på en måte. At personen da skjønner at det er noe lignende det jeg også føler.

Men mange ganger så skriver man jo kanskje ut litt frustrasjon her også, og får litt tips og råd. Selv om man har veldig lyst til at personen skal skjønne akkurat der og da, så er det kanskje ikke like viktig etter et par dager. Så jeg tror nok det beste er å faktisk ta ting som virkelig plager deg opp med personen, og skrive her uten at noen vet at det er deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...