Gjest Seleena Skrevet 18. april 2004 #1 Del Skrevet 18. april 2004 No i det siste har eg vore plaga med "oppblåst" mage. Eg føler meg og uggen og "konstant" mett (full i magen). Kva kan dette vere? Eg har og litt vondt i eine eggstokken men er usikker på om dette har ein samangeng. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 18. april 2004 #2 Del Skrevet 18. april 2004 Når tid var du sist hos legen din for en "total-sjekk" da?! Hvis det er en stund siden ville jeg anbefalt å fått tatt deg en time snarlig. Ikke for å skremme deg dette, men for å utelukke at det er det ene...eller det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. april 2004 #3 Del Skrevet 19. april 2004 Kan du være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest katti Skrevet 19. april 2004 #4 Del Skrevet 19. april 2004 kanskje du har har en vannsyste på eggstokkene som har sprukket...Jeg har opplevd det å da ble jeg oppblåst i magen å fikk en metthetsfølelse å litt kvalm.Men lurt å skjekke det hos legen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. april 2004 #5 Del Skrevet 19. april 2004 Kan også være vannansamlinger i kroppen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 19. april 2004 #6 Del Skrevet 19. april 2004 Kan du være gravid? Men er det slik at oss jenter er gravide kvar gong vi har vondt i magen? Utelukkar ingenting, men føler at når folk her inne har magetrøbbel eller slikt så får dei svar: Du er sikkert gravid.. :cry: Håpar ikkje det. Takk for svar alle saman! Eg skal ta meg ein tur til lege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 19. april 2004 #7 Del Skrevet 19. april 2004 Vel, hadde vel ikke foreslått det hvis det ikke hadde vært for den eggstokken, noe som jo ikke er vanlig magevonde Har venninner som hadde sine første symptomer slik som du beskriver det - men for all del; glem at jeg sa noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 19. april 2004 #8 Del Skrevet 19. april 2004 Er det ikke bare typiske symptomer på treg mage da? Forstoppelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. april 2004 #9 Del Skrevet 19. april 2004 No i det siste har eg vore plaga med "oppblåst" mage. Eg føler meg og uggen og "konstant" mett (full i magen). Kva kan dette vere? Eg har og litt vondt i eine eggstokken men er usikker på om dette har ein samangeng. :-( Sånn har jeg det og, minus vondt i eggstokken. var det samme for ca en måned siden, kan det være eggløsningen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 19. april 2004 #10 Del Skrevet 19. april 2004 Har venninner som hadde sine første symptomer slik som du beskriver det - men for all del; glem at jeg sa noe... Det var ikkje kritikk. Som sagt så skal eg jo ikkje utelukke dette. Er berre så redd :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå