Gå til innhold

På tusenfryd uten barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskrifta sier, er det for dumt? Skal til oslo en tur, både jeg og min mann, uten unger med. Aldri vært på tusenfryd uten barn. Nå ser vi for oss at vi kan bruke en ettermiddag på å ta de villeste karusellene, sammen uten å ta hver vår tur. Blir det dumt? Er i 30årene, og litt "lekne" og barnslige når anledningen byr seg... Blur vi skult på hvis vi som voksne drar dit uten barn?

Anonymous poster hash: ff581...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dere skal ta turen, og de som eventuelt skuler kan bare ta seg ei rosinbolle. De er sikkert bare sjalu :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du seriøs?? Synes der er forferdelig barnslig og umodent å dra i en fornøyelsespark for å ha det moro.

Anonymous poster hash: 547e6...6af
  • Liker 1
Gjest Sakone
Skrevet

Synes det er for dumt om det skulle være en "aldersgrense" for å kose seg i en fornøyelsespark.

Jeg har ingen planer om å stoppe med det hvertfall.

• Liker 4
Skrevet

Tror neppe noen kommer til å bry seg, eller i det hele tatt legge merke til det. Og om noen skulle gjøre det - hva så? Har dere lyst, så slå dere løs. Jeg er over 30 og har ikke tenkt å slutte å synes at fornøyelsesparker er gøy...

• Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg har vært der med venninnegjeng og men mannen uten barn. Aldri tenkt tanken på at det kan være dumt, jeg er altfor glad i karuseller.

Gjest Tirkes
Skrevet

Er du seriøs?? Synes der er forferdelig barnslig og umodent å dra i en fornøyelsespark for å ha det moro.

Anonymous poster hash: 547e6...6af

Ja FY, det mest modne er å sitte pent pg pyntelig hjemme i egen stue. Der kan man ha det moro på en voksen og moden måte.

:fnise:

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg og min mann har ikke barn.

Vi drar gjerne en tur innom dyreparker og fornøyelsesparker og aldri opplevd noen skulende blikk osv

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Unger er jo uansett bare i veien :fnise: Mye mer moro med voksentur. Og også veldig normalt.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle det være dumt? Fornøyelsparker er jo kjempegøy, uansett alder!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra! Bruk masse penger! Ha det gøy!

Anonymous poster hash: 78e18...9ce
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som overskrifta sier, er det for dumt? Skal til oslo en tur, både jeg og min mann, uten unger med. Aldri vært på tusenfryd uten barn. Nå ser vi for oss at vi kan bruke en ettermiddag på å ta de villeste karusellene, sammen uten å ta hver vår tur. Blir det dumt? Er i 30årene, og litt "lekne" og barnslige når anledningen byr seg... Blur vi skult på hvis vi som voksne drar dit uten barn?

Dere får muligens noen misunnelige blikk fra foreldre hvis unger hyler og skriker og maser om penger til is som de kliner utover foreldrenes nyvaskede tøy. Go for it!

Anonymous poster hash: e86d2...e16

AnonymBruker
Skrevet

Dra! Det er bare moro, og det er selvsagt helt i orden. Dere skader da ingen ved å ha det litt moro, og det er i prinsippet ingen forskjell på å dra dit alene og med barn utover at dere gjør akkurat som dere selv vil. Det er klart voksne par som drar dit uten barn er i undertall i fornøyelsesparker, men det gjør da ingenting :)

Anonymous poster hash: 176eb...619

Gjest Solsmil
Skrevet

Selvfølgelig kan dere det, tusenfryd er da ikke bare for barn

Skrevet

Samboeren min og jeg har sesongkort, og vi har ikke barn ;)

• Liker 1
Skrevet

Kjedelig, dyrt og ukoselig - både med og uten barn...

Skrevet

Tusenfryd er ikke laget for barn. Hvorfor skulle det være dumt at dere drar? 17 eller 48, man skal da gjøre ting man har lyst til?

• Liker 1
Skrevet

Jeg og mannen tar en tur i året, elsker de villeste karusellene. Vi er i tredveårene.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er selvsagt ikke dumt. Selv skal jeg dit med mannen helgen som kommer. Vi morer oss like mye som da vi var barn, fornøyelsesparker er artig

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg er også i 30-årene, og samboer og jeg dro til og med til Disneyland for en stund siden. Jeg elsker fornøyelsesparker. Det eneste jeg ikke "tør" å dra til som voksen, er badeland. Tror det kan være litt kleint. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...