Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en uke siden fikk jeg litt vondt i venstrepuppen. Dvs. det er ømt når jeg dunker svakt på puppen. Og inni puppen er det hardt på en måte. Mye hardere enn på den andre puppen, og det har det ikke vært før. Vil ikke påstå det er en kul jeg kjenner, men et større område med en diameter på 6-7 cm er veldig hardt.

Noe å bekymre seg for, eller noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått til legen å få sjekket det. Kan være det er en betennelse eller noe.

Gjest Eurodice
Skrevet

For en uke siden fikk jeg litt vondt i venstrepuppen. Dvs. det er ømt når jeg dunker svakt på puppen. Og inni puppen er det hardt på en måte. Mye hardere enn på den andre puppen, og det har det ikke vært før. Vil ikke påstå det er en kul jeg kjenner, men et større område med en diameter på 6-7 cm er veldig hardt.

Noe å bekymre seg for, eller noen som har opplevd lignende?

Jeg vet ikke hva det kan være, men er du i puberteten? Da kan det skyldes hovne brystkjertler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...