Gå til innhold

Deppa, oppgitt og frustrert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg svar på enda en søknad, avslag!

Greit jeg har ikke utdannelse, men jeg har jobba i flere år. Jeg har en jobb, men jeg jeg får bare deltid. I tillegg er den for hard for kroppen min, har vært sykemeldt en uke her og en uke der. Vært til fysioterapaut og kiropraktor.
I tillegg misstrives jeg der, føler meg mobbet.

Jeg blir jo ikke kalt inn på intervju engang.
Denne jobben trodde jeg faktisk at det var stor sjans for å få.. Men nei.

Kommer vel aldri til å få meg en annen jobb. Det er jo ingen som vil ha meg, ikke engang det minste intressert.. Er jeg bare fanga i en jobb jeg hater som ødelegger kroppen min og er usunn for psyken min for alltid, også er det tilogmed bare deltid og dårlig betalt så det er bare akkurt at det går rundt...

Anonymous poster hash: ee642...79b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har feil fokus. Ant så er det noe feil på disse jobbene uansett - dust sjef, eller et troll av en avdelingsleder. Så du skal være glad du fikk nei, og vite at det heldigvis er noe bedre der ute og venter ;)

Anonymous poster hash: 9d100...645
AnonymBruker
Skrevet

Du har feil fokus. Ant så er det noe feil på disse jobbene uansett - dust sjef, eller et troll av en avdelingsleder. Så du skal være glad du fikk nei, og vite at det heldigvis er noe bedre der ute og venter ;)

Anonymous poster hash: 9d100...645

Snilt å prøve å muntre meg opp med glasset er halvfullt ikke halvtomt.. Men det skal altså godt gjøres at det er værre på neste jobb enn jeg har det på denne så...

Anonymous poster hash: ee642...79b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...