Gå til innhold

Har du opplevd vaginal orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får man det til? Hvilken stilling? Noe kvinnen selv må gjøre?



Anonymous poster hash: 6e277...49d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Man oppnår det ved å bli penetrert.

Hvordan man får det til? Ved å flytte alt fokus i hele kroppen til hvor deilig akkurat den følelsen føles.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det enten ved å pule lenge og heftig, eller i stilling hvor akkurat riktig sted blir truffet. Det er en sikker vinner når han står på knærne og jeg har bena opp på skuldrene hans.

Som regel er vaginal orgasme en veldig skuffelse for meg da, det kjennes ikke noe spesielt godt ut i det hele tatt, alt jeg merker er at jeg har muskelsammentrekninger en liten stund. Kan ikke sammenlignes med klitorisorgasme i det hele tatt for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten kun vaginal orgasme. Får det alltid hvis jeg får være på toppen og mannen holder ut en stund og ikke kommer så fort. Synes det er utrolig deilig og 100 ganger bedre enn klitorisorgasme. Får orgasme 9/10 ganger jeg har sex og det er stortsett vaginalt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det lettest å oppnå dette når jeg står på kne og han penetrerer meg bakfra. Enig med Prille over her, vaginal orgasme kan absolutt ikke måle seg med klitorisorgasme. :danse:



Anonymous poster hash: 237fa...02e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle

jeg får vaginal orgasme ved å ri mannen som om han var en hest. (bokstavelig talt) hoftene frem og tilbake, istedet for opp og ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vaginal orgasme av nesten hvilken som helt stilling. Men igjen har aldri hatt en annen for for orgasme heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun fått klitoris-orgasme hittil.

Vet ikke om jeg kan få vaginal.. er noen ganger det kan føles veeldig digg å bli penetrert, men har en type som kommer etter 2-5 minutter hver eneste gang, så rekker egentlig aldri å sjekke det ut :vetikke:



Anonymous poster hash: d52b9...5aa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får vaginal orgasme ved å ri mannen som om han var en hest. (bokstavelig talt) hoftene frem og tilbake, istedet for opp og ned :)

samme her. å da gjerne opptil flere! kan få det i andre stillinger også, men som regel må klitoris stimuleres eller vi må ha holdt på ei stund. Men førstnevnte gir desidert best orgasme for meg. :-)

Anonymous poster hash: b2e41...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mange ganger! Det er mye bedre enn klitorisorgasme. Jeg oppnår det enten i skjestilling, eller doggy, av og til med beina opp på skuldrene hans. Jeg merker at menn har forskjellige former på utstyret og det er noen former jeg ikke får det til med. Poenget er å treffe riktige steder dypt inne. Klitorisstimulering ødelegger det for meg.



Anonymous poster hash: 172e4...fcc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spruter dere når dere får vaginal orgasme?



Anonymous poster hash: c0e9c...ac3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spruter dere når dere får vaginal orgasme?

Anonymous poster hash: c0e9c...ac3

Vet ikke for penisen er fortsatt inne.

Anonymous poster hash: 172e4...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Heldig du da ;) Jeg digger når damene spruter,det er så herlig !

Virker som du digger det meste, gitt..

Anonymous poster hash: 76f7e...fd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det ved misjonær (beina ned), beina løftet opp, begge ligger på siden (i skje) med beina mine sammen, og bakfra, stående, liggende på en pute, downdog. Som regel når han gjør det fort og hardt.
Vet ikke om jeg spruter, men det blir sikksykt vått etter orgasmen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...