Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2013 #1 Skrevet 24. juli 2013 Lurte på om noen har gode råd for å bli kvitt arr etter kviser? Er noe som plager meg veldig, og gjør at jeg er ukonfertabel med å gå uten sminke..
Wonders Skrevet 24. juli 2013 #2 Skrevet 24. juli 2013 de ligger ofte så dypt at kjemisk pealing er til ingen nytte. man må gå på med laser. Laseren gir også arr i visse tilfeller. Så da blir det valgets kval. Leve med arr fra kviser vs bruke tusenhvis av kroner, masse smerte, legetimer og laser...og nye type arr. Min hudlegespesialist har frarådet meg laser da jeg ikke har overfladiske små-kvise-arr.
Aviendha Skrevet 24. juli 2013 #3 Skrevet 24. juli 2013 Har selv mye arr etter kviser, men det jeg har opplevd er at de bli mindre synlige over tid. Har de siste årene brukt renseserier fra Clinique, og synes egentlig huden min har blitt mye bedre. I tillegg føler jeg meg mer komfortabel uten sminke dersom jeg har litt brunfarge, så om sommeren tør jeg faktisk gå på butikken uten sminke. (Noe jeg ALDRI i verden hadde turt å gjøre for et par år siden)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå