Gå til innhold

Magen til Kate


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et spørsmål til dere som har vært gravide. Og la meg si at jeg ikke mener noe negativt her, jeg lurer av ren nysgjerrighet fordi jeg ikke har peiling på gravidmager og graviditet :fnise:

Men hvorfor ser magen til Kate ut som om hun fortsatt er gravid?? Ser jo virkelig ut som om babyen fortsatt er der inne..

http://www.vg.no/bildespesial/spesial.php?id=10560

Er det vanlig? Hvor lang tid tar det før gravidmagen forsvinner etter fødsel?



Anonymous poster hash: 73452...8ad
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rett fra sykehuset? Ja, ganske vanlig.



Anonymous poster hash: a2a8f...9ed
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ehem. Hun fødte i går!

Ja, det er vanlig.

Anonymous poster hash: 4a299...5a5

  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet hun fødte i går. Men liksom når ungen er ute, hvorfor er magen fortsatt så kule-aktig??



Anonymous poster hash: 73452...8ad
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil forresten tro det er mer vanlig enn uvanlig. Aldri sett noen med flat mage dagen etter fødsel. For de fleste tar det uker og måneder.

Anonymous poster hash: 4a299...5a5

  • Liker 4
Skrevet

Livmoren veier vel fortsatt ca 1 kg selv om ungen er ute. Er helt vanlig.

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg vet hun fødte i går. Men liksom når ungen er ute, hvorfor er magen fortsatt så kule-aktig?? Anonymous poster hash: 73452...8ad

Alt er jo utvidet, magemusklene delt, ribbeina skjøvet fra hverandre, hud strukket, innvollene omrokkert, vann, ekstra kilo, etc etc. Lite som strammer inn for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 4a299...5a5

  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Verken hud eller livmor har trukket seg tilbake ennå, så selv om vann og baby er borte, så er det jo fortsatt fyll der foran.



Anonymous poster hash: 208f7...e74
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt ja, man følser seg såååå tynn helt til man ser magen, hehe. Jeg brukte en 2-3 uker, så kom jeg opp i mine gamle bukser igjen.

Er det fotballfruen som spør? ;) Ikke fp panikk om du ikke er paddeflat og ikke har innovermage 24 timer etter du fødte, den går ned igjen. Men om magen din blir innover etter et svangerskap kan jeg ikke vite. Mulig med strengt kostregime og knallhard trening så. Men husk du skal slappe av etter en fødsel, det tar veldig på kroppen en slik maratonløp, så kos deg med BABYEN og drit i hvordan magen og kroppen er!!



Anonymous poster hash: 7f29d...732
  • Liker 19
Skrevet

Helt normalt ja, man følser seg såååå tynn helt til man ser magen, hehe. Jeg brukte en 2-3 uker, så kom jeg opp i mine gamle bukser igjen.

Er det fotballfruen som spør? ;) Ikke fp panikk om du ikke er paddeflat og ikke har innovermage 24 timer etter du fødte, den går ned igjen. Men om magen din blir innover etter et svangerskap kan jeg ikke vite. Mulig med strengt kostregime og knallhard trening så. Men husk du skal slappe av etter en fødsel, det tar veldig på kroppen en slik maratonløp, så kos deg med BABYEN og drit i hvordan magen og kroppen er!!

Anonymous poster hash: 7f29d...732

:fnise: Haha "er det fotballfruen som spør" :pls:

  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt ja, man følser seg såååå tynn helt til man ser magen, hehe. Jeg brukte en 2-3 uker, så kom jeg opp i mine gamle bukser igjen.

Er det fotballfruen som spør? ;) Ikke fp panikk om du ikke er paddeflat og ikke har innovermage 24 timer etter du fødte, den går ned igjen. Men om magen din blir innover etter et svangerskap kan jeg ikke vite. Mulig med strengt kostregime og knallhard trening så. Men husk du skal slappe av etter en fødsel, det tar veldig på kroppen en slik maratonløp, så kos deg med BABYEN og drit i hvordan magen og kroppen er!!

Anonymous poster hash: 7f29d...732

Vær så snill å hold den fotballfruehetsen til den hersens tråden deres da i det minste, og slutte å forsøple resten av forumet med den dritten.

Til TS: Ja, det er helt normalt.

Anonymous poster hash: bc96f...592

  • Liker 11
Gjest Heartbeat
Skrevet

Hos meg har det aldri vært slik, merkelig nok. Jeg har vært flat fra det øyeblikket ungen kom ut. Men det er visst normalt og har med at livmoren er utvidet og må trekke seg sammen igjen. Noe som kan ta noe tid :)

Gjest Måkehyl
Skrevet

Livmoren går som oftest opp til navlen etter en fødsel og den trekker seg litt sammen for hver dag. I tillegg er magemusklene slappe, og alt inne i magen har heller ikke fått trukket seg tilbake. Det er ikke alltid like lett å se hvem som har født og ikke når man er på føden ;)

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bilde av Diana er også veldig likt. Hun og har samme ettermagen. Det er bare koselig synes jeg. Vitner om en kropp som har båret frem et liv. Og man kan IKKE være kroppshysterisk når man føder barn, håper inderlig alle kvinner husker på det.



Anonymous poster hash: 7f29d...732
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil det komme ut gørr fra vaginaen senere, slik at magen normaliseres? Vil det normaliseres etter at hun får prompet og bæsjet litt?



Anonymous poster hash: 70570...894
Skrevet

Vil det komme ut gørr fra vaginaen senere, slik at magen normaliseres? Vil det normaliseres etter at hun får prompet og bæsjet litt? Anonymous poster hash: 70570...894

Vet du at barn ikke kommer fra tarmene?

Skrevet

eeemmmm, ts, det er godt du sier du ikke har peiling, for dette spørsmålet var virkelig korttenkt...

:fnise:

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes faktisk folk er frekke jeg, tv2 har en sak på dette i dag at folk twitrer om magen hennes. HERREGUD, HUN HAR NETTOPP FØDT!!!! HVA TROR DE EGENTLIG??? HVOR UMODNE OG DUMME FOLK ER!!!

Tror de seriøst magen blir paddeflat sekundet babyen er ute??? TING TAR TID!!! Nei, mann blir ikke som en superstjerne dagen etter en fødsel, men andre kjendiser viser seg ikke før 1-2 mnd etter sin fødsel.

Kim Kardeishian har enda ikke vist seg etter sin fødsel, og tipper hun var tredobbelt så stor som Kate. Nå må folk slutte være så dumme i hodene sine!!! Om en mnd er Kate tynn igjen som før, det skal jeg vedde på.



Anonymous poster hash: 7f29d...732
  • Liker 6
Skrevet

Helt normalt ja, man følser seg såååå tynn helt til man ser magen, hehe. Jeg brukte en 2-3 uker, så kom jeg opp i mine gamle bukser igjen.

Er det fotballfruen som spør? ;) Ikke fp panikk om du ikke er paddeflat og ikke har innovermage 24 timer etter du fødte, den går ned igjen. Men om magen din blir innover etter et svangerskap kan jeg ikke vite. Mulig med strengt kostregime og knallhard trening så. Men husk du skal slappe av etter en fødsel, det tar veldig på kroppen en slik maratonløp, så kos deg med BABYEN og drit i hvordan magen og kroppen er!!

Anonymous poster hash: 7f29d...732

ahhha genial post . Lo godt ! :laugh:

Skrevet

Jeg synes det er kjempeherlig å se at en så profilert kvinne som Kate viser seg, med etterfødselsmagen sin, dagen etter fødsel :) Hun viser at man faktisk ikke popper naturlig tilbake til hvordan kroppen var før man fikk mage, i motsetning til maaange andre kjendiser. Supert forbilde for mødre og vordende mødre!!!

  • Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...