Gå til innhold

Respons på datingsider som mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettdating funker kanskje for maks 5 prosent av norske menn, et tall jeg selvsagt har tatt ut fra løse lufta. For resten er det bortkastet tid og penger, og i verste fall begynner man å lure på hvor verdiløs man er. Men fakta er at du ikke er noe "dårligere" enn de som ignorerer deg. En liten andel av mennene er helt klart lost cases, men mange av de som mislykkes er menn som ikke burde ha problemer med å finne seg en kvalitetsdame.

Husk at kvalitetsdamer tar kun til takke med kvalitetsmenn. Jeg tror egentlig flere av dere som ikke lykkes med dating, menn som kvinner, sikter for høyt. Gå heller inn i dere selv og finn noen på eget nivå.

Jeg er selv dame på sukker og blir litt satt ut av enkelte menn der inne. Dere som ikke har utseendet med dere bør kanskje gjøre en jobb her? Hva med å begynne å trene, være litt ute, tenke litt på hvordan dere kler dere?

Og hva med å lete etter en dame som passer dere ift alder, interesser og utseende?

Anonymous poster hash: 60757...a98

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og forøvrig; det er ikke bare dans på rose å være på nett som kvinne heller. Ja, jeg får nok flere "hei" enn deg, men så? Det er jo bare tull likevel.

• Liker 3
Skrevet

Hva legger du i ordet 'kvalitetsdame'?

Intelligente, søte, morsomme damer uten issues eller uønsket bagasje.

Skrevet

Jeg har vært inne på MP i flere omganger. Ender alltid med at jeg sletter profilen min. Det er ikke det at jeg ikke får mailer og at ikke menn går inn på profilen min. Men jeg blir litt lei av at veldig mange menn skriver lignende i sine profiler: "Vanskelig å vite hva jeg skal skrive om meg selv, men det er jo bare å spørre" Da frister det ikke å starte skrive med de. NOE bør man jo kunne skrive om seg selv. Så er det de som er inne på profilen min flere ganger per dag, men som ikke er VIP og derfor ikke kan sende meldinger eller motta meldinger. Hva er da vitsen med å være der inne? For det tredje er de som sender ut masseprodusert brev til absolutt alle. Virker temmelig desperat. Og så er det de som ikke har orket lese profilen min, og som derfor spør etter ting jeg har skrevet der. Og tilslutt er det mange som har svært dårlige profilbilder, gjerne på badet i bar overkropp, liggende på senga med "kom og ta meg-blikk", eller med ustelt hår, stor lue, med solbriller m.m. Virker som få gjør en innsats for å se ren og pen ut. Nei- da får det heller være!

• Liker 3
Skrevet

Husk at kvalitetsdamer tar kun til takke med kvalitetsmenn. Jeg tror egentlig flere av dere som ikke lykkes med dating, menn som kvinner, sikter for høyt. Gå heller inn i dere selv og finn noen på eget nivå.

Jeg er selv dame på sukker og blir litt satt ut av enkelte menn der inne. Dere som ikke har utseendet med dere bør kanskje gjøre en jobb her? Hva med å begynne å trene, være litt ute, tenke litt på hvordan dere kler dere?

Og hva med å lete etter en dame som passer dere ift alder, interesser og utseende?

Haha, ja den kan vi menn sende i retur også. Har ganske stort bevismateriale på det:)

Skrevet

Jeg har vært inne på MP i flere omganger. Ender alltid med at jeg sletter profilen min. Det er ikke det at jeg ikke får mailer og at ikke menn går inn på profilen min. Men jeg blir litt lei av at veldig mange menn skriver lignende i sine profiler: "Vanskelig å vite hva jeg skal skrive om meg selv, men det er jo bare å spørre" Da frister det ikke å starte skrive med de. NOE bør man jo kunne skrive om seg selv. Så er det de som er inne på profilen min flere ganger per dag, men som ikke er VIP og derfor ikke kan sende meldinger eller motta meldinger. Hva er da vitsen med å være der inne? For det tredje er de som sender ut masseprodusert brev til absolutt alle. Virker temmelig desperat. Og så er det de som ikke har orket lese profilen min, og som derfor spør etter ting jeg har skrevet der. Og tilslutt er det mange som har svært dårlige profilbilder, gjerne på badet i bar overkropp, liggende på senga med "kom og ta meg-blikk", eller med ustelt hår, stor lue, med solbriller m.m. Virker som få gjør en innsats for å se ren og pen ut. Nei- da får det heller være!

Og sender denne i retur også i samme slengen.

Det er maaange fler betalende menn enn damer.

Mange damer behøver ikke ha profiltekst engang for å bli dynga ned med mail..

Synes det er ufint å klage på menn egentlig, da damene generelt sett har det mye enklere med å skaffe seg en date enn det menn har. Generelt sett.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ufint å klage på menn egentlig, da damene generelt sett har det mye enklere med å skaffe seg en date enn det menn har. Generelt sett.

Si meg, er holdningen din at damer får så mange tilbud at de burde slutte å klage over at kvaliteten på disse folka stort sett er i sjiktet fellesmail og mannfolk som er ute etter et enkelt ligg? Hadde du tatt til takke med Laila-Kåre fra baren til Pondus, fordi hun sender melding til deg (og alle de andre rundt baren, med unntak av bussjåførene i hjørnet)?

Det dama skriver, og som mange andre damer skriver, er at de setter pris på at folk tar seg tid til å lage en skikkelig profil, gjerne et par bilder som faktisk viser hvem en er (men velstelt, selv om en kanskje ikke er det til vanlig) og leser gjennom profilteksten. At det finnes damer på slike nettsteder som ikke er flinke til dette selv gjør ikke at du kan klage på at Elizia foretrekker mannfolk som gjør dette.

Damer er ikke en homogen gruppe, på samme måte som de aller fleste mannfolk ikke er de få som sitter inne på slike nettsteder og spammer ned kvinnfolk med dårlige meldinger, uanstendige forslag eller fellesmailer.

Anonymous poster hash: 08265...e12

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt må du gjøre noe, eller hadde du forventet at jenter skulle hive seg etter deg bare du slang opp et bilde og skrev en semi-morsom tekst?

Anonymous poster hash: 44df2...ca6

Jeg har vel ikke sagt noe annet heller? Jeg bare poengterer at man faktisk må legge litt innsats i det for å få resultater. Jeg forventer ikke at resultatene kommer automatisk, spesielt ikke det jeg selv ønsker meg. I en ideell verden ville jenter og kvinner også innsett verdien i det å legge litt innsats i og finne akkurat det de selv ønsker. Endel jenter og kvinner er flinke til det, mens andre rett og slett fremstår som barbiedukker med en veldig tom profil bestående av bilder. Så finnes det såklart alt i mellom også. Strengt tatt, alle burde innse det, og for gutter/menns del burde de også innse at det som står under «jeg søker etter» betyr at man kanskje bør passe inn i beskrivelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Intelligente, søte, morsomme damer uten issues eller uønsket bagasje.

Jeg har respekt for preferansene dine, men hvor menneskelig er det egentlig å ha ingen bagasje? Kvinner, som menn, lever jo. Er det ikke litt naivt at de merkes av erfaringene sine, både de dårlige og gode? Hvor gammel er du forresten?

Som du skriver virker det litt som du sikter etter damer som behager deg og ikke noe mer. Det er ikke realistisk. Ingen er perfekte og ingen har som mål i livet sitt å behage deg. Det må du ta ansvar for selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har respekt for preferansene dine, men hvor menneskelig er det egentlig å ha ingen bagasje? Kvinner, som menn, lever jo. Er det ikke litt naivt å tro at de ikke merkes av erfaringene sine, både de dårlige og gode? Hvor gammel er du forresten?

Som du skriver virker det litt som du sikter etter damer (eller dukker) som behager deg og ikke noe mer. Det er ikke realistisk. Ingen er perfekte og ingen har som mål i livet sitt å behage deg. Det må du ta ansvar for selv.

*editerte skrivefeil.

AnonymBruker
Skrevet

90 prosent av jentene er ikke av abonnenter og vil derfor ikke kunne se eller sende meldinger til deg.

Jo yngre de er jo færre betaler. Dette fordi nesten alle gutta betaler og de da slipper.

Anonymous poster hash: 9dd43...953

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har respekt for preferansene dine, men hvor menneskelig er det egentlig å ha ingen bagasje? Kvinner, som menn, lever jo. Er det ikke litt naivt at de merkes av erfaringene sine, både de dårlige og gode? Hvor gammel er du forresten?

Som du skriver virker det litt som du sikter etter damer som behager deg og ikke noe mer. Det er ikke realistisk. Ingen er perfekte og ingen har som mål i livet sitt å behage deg. Det må du ta ansvar for selv.

Han skrev ikke uten bagasje. Han skrev uten uønsket bagasje. Det er ganske stor forskjell på de to uttrykkene.

AnonymBruker
Skrevet

Han skrev ikke uten bagasje. Han skrev uten uønsket bagasje. Det er ganske stor forskjell på de to uttrykkene.

Hva legger han i uønsket bagasje da? Husk at andre mennesker eksisterer ikke for å gjøre han, eller deg, fornøyd. De lever egne liv. Alle har bagasje.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger han i uønsket bagasje da? Husk at andre mennesker eksisterer ikke for å gjøre han, eller deg, fornøyd. De lever egne liv. Alle har bagasje.

For meg kan uønsket bagasje for eksempel være flere barn, og spesielt om de er med flere fedre. Fortid med rus/kriminalitet. Ekstremt dårlig økonomisk sans (tynget ned i gjeld).

Som du sier så eksisterer ikke andre mennesker for å gjøre meg fornøyd, men jeg velger selv hvem jeg vil være sammen med. Påstanden din om at andre ikke lever for å gjøre meg fornøyd virker tross alt begge veier, ikke sant?

Gjest Ozelot
Skrevet

Hahaha, det ei jente/dame har skrevet lengre opp her traff midt i blinken! Har opplevd akkurat det samme enten det er rene datingprofiler eller det bare er en profil på nett(slik som nettby f. eks).

1) Meldinger fra menn som er på alder med mine foreldre(over 40 år). Har også opplevd å fått noen få fra 60+ ....

2) Brevene man får fra mange av disse personene gidder man nesten ikke å svare på. Får "hei, skjer?" meldinger, jeg svarer og så tar samtalen slutt eller personen plutselig begynner å skrive om noe helt ufint/upassende.

3) Kommer egentlig under punkt 2 ... men de som spør etter skype eller sex i første melding ....

4) Folk som ikke har tatt seg bryet med å lese profilen din, slik at du får spørsmål om ting som står svart på hvitt i profilteksten ... Da får de INGEN svar fra meg. Gidder ikke å gjenta unødvenidge ting.

5) Medlemmer som registrerer seg på en skriftlig datingside for så å skrive i profilteksten sin: "øøøhmm .... jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si, så du får spørre" elller "Send melding så prates vi".

6) Mennesker som sender automatiske mail til mange på 1 gang(alle får prikk lik melding) eller folk som du har snakket med litt, så har samtalen dabbet av og dere snakker ikke sammen på noen måneder før han plutselig tar kontakt med deg igjen og spør om de samme tingene som han gjorde under den første samtalen???

• Liker 1
Skrevet

Og mange av mailene jeg blir dynket ned med kommer fra menn som kun er på muse jakt.....

AnonymBruker
Skrevet

Og mange av mailene jeg blir dynket ned med kommer fra menn som kun er på muse jakt.....

Vet..og det er visst slike henvendelser menn er sjalu over at vi får..

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Hei.

Jeg har for sirka 1 uke siden registeret meg på sukker.no og møteplassen.no for å se hvordan responsen er for en vanlig dødlig mann i gata og må si jeg er veldig overrasket over resultatet.

Jeg har ikke kjøpt noe medlemskap på noen av sidene.

Det jeg har gjort på sidene er:

• Laste opp forskjellige bilder av meg selv
  • Fylt ut om meg selv. Kort og greit et lite sammendrag om meg som person og hva jeg driver med.

Etter en uke ble resultet følgende:

• Sukker.no 1 har sett profilen min
  • Møteplassen.no

Anonymous poster hash: e5beb...88b

Min egen erfaring er at det er fryktelig vanskelig.

Du skal ha flotte bilder, som oftest tatt av en fotograf. En meget innbydende profiltekst og du skal vite nøyaktig hva du gjør når det gjelder det å komme i kontakt med damer.

Det tok meg 2 år å finne ut av dette.

Men du kan også ha flaks. Jeg hadde flaks tidlig i min karrière på Sukker ;-).

Gjest Svampebob1
Skrevet

Vet..og det er visst slike henvendelser menn er sjalu over at vi får..

Haha! Det er skikkelig ironisk det der! :-D

Lurer på hvordan menn hadde reagert om de hadde blitt overøst med sextilbud på slike sider?

Jeg har alltid mislikt slik.. Alle kan gå inn for å kun gå etter sex. Det er visstnok den letteste måten "å komme i gang" med ei dame på, etter det jeg har fått med meg. Men det blir jo veldig random og veldig lite kvalitet utover hva man egentlig ønsker seg da...

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Det er skikkelig ironisk det der! :-D

Lurer på hvordan menn hadde reagert om de hadde blitt overøst med sextilbud på slike sider?

Jeg har alltid mislikt slik.. Alle kan gå inn for å kun gå etter sex. Det er visstnok den letteste måten "å komme i gang" med ei dame på, etter det jeg har fått med meg. Men det blir jo veldig random og veldig lite kvalitet utover hva man egentlig ønsker seg da...

Ikke lett å "komme igang" hos meg med sex-henvendelser i allefall. Jeg blokkerer slike fort som fy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...