AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Hei. Jeg har for sirka 1 uke siden registeret meg på sukker.no og møteplassen.no for å se hvordan responsen er for en vanlig dødlig mann i gata og må si jeg er veldig overrasket over resultatet. Jeg har ikke kjøpt noe medlemskap på noen av sidene. Det jeg har gjort på sidene er: Laste opp forskjellige bilder av meg selv Fylt ut om meg selv. Kort og greit et lite sammendrag om meg som person og hva jeg driver med. Etter en uke ble resultet følgende: Sukker.no 1 har sett profilen min Møteplassen.no Anonymous poster hash: e5beb...88b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Møteplassen.no 11 har sett profilen. Er det virkelig helt ubrukelig å være der som mann? Anonymous poster hash: e5beb...88b
aasmund87 Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 - Kjøp medlemskap - Få en jente til å ta/velge albumbildet ditt - Legg inn mange albumbilder (også må være godkjent av jente - Fyll ut profilen men orginal og morsom tekst om deg selv - Se gjennom etter skrivefeil - Gå inn på kvinneprofiler - Send en morsom og kort melding til jenter du er interissert i. (ikke "skjera?") Vent på svar. Viss du ser bra ut får du svar fra kanskje 50% 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Du må nok regne med å legge ned innsats selv samt kjøpe medlemskap om du virkelig har tenkt å få deg noe. Anonymous poster hash: 08265...e12 1
CutieMe Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Jepp, med mindre du faktisk sender ut meldinger selv og besøker andre, så er nettdating for menn helt bortkastet. Det er status på nettdating i det likestilte landet Norge anno 2013. Det er såklart med mindre du ser ut som en hunk eller noe da. Endret 23. juli 2013 av CutieMe 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 - Kjøp medlemskap - Få en jente til å ta/velge albumbildet ditt - Legg inn mange albumbilder (også må være godkjent av jente - Fyll ut profilen men orginal og morsom tekst om deg selv - Se gjennom etter skrivefeil - Gå inn på kvinneprofiler - Send en morsom og kort melding til jenter du er interissert i. (ikke "skjera?") Vent på svar. Viss du ser bra ut får du svar fra kanskje 50% Medlemskap er utrolig dyrt Har ikke noen jente Har lagt ut endel bilder Har fylt ut profilen Minimalt med skrivefeil Gått inn på kvinneprofiler Sender støtt og stadig ut fine koslige brev til folk, men ingen svarer. Da nevner jeg oftest om noe jeg like i teksten til de. Jepp, med mindre du faktisk sender ut meldinger selv og besøker andre, så er nettdating for menn helt bortkastet. Det er status på nettdating i det likestilte landet Norge anno 2013. Det er såklart med mindre du ser ut som en hunk eller noe da. Frykter mye ligger der. Anonymous poster hash: e5beb...88b 1
aasmund87 Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Når jeg sier jenter mener jeg jentevenn. Eller mor? Et kvinnkjønn. De er bedre evne enn deg til å vurdere hva som er et godt profilbilde. Ja, det er dyrt. Også dyrt å gå på byen.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Når jeg sier jenter mener jeg jentevenn. Eller mor? Et kvinnkjønn. De er bedre evne enn deg til å vurdere hva som er et godt profilbilde. Ja, det er dyrt. Også dyrt å gå på byen. Trenger ikke nødvendigvis være dyrt på byen. Tror jeg egentlig fant problemet. Så litt over hvor i landet meste parten kom fra. Der Bergen, Trondheim og Oslo gikk veldig mye igjen. Her jeg er fra var det minimalt med folk. Så jeg tror jeg bare gir opp helegreiene. Må bo i storbyene for å ha muligheter der inne Anonymous poster hash: e5beb...88b 1
aasmund87 Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Må bo i storbyene for å ha muligheter der inne Det er helt sant! Tenkte jeg ikke på. De som er fra Oslo, ser ikke utenfor Oslo. Er så godt tilbud her. Sikkert det samme med de andre storbyene.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Dersom man ikke har utseende med seg, er det relativt mye tyngre å få noe som helst respons som mann dessverre. Så da må man virkelig jobbe for å få noe til å skje, men så trenger man jo bare hun ene da, så en umulig oppgave er det jo ikke Men hvor man er plassert har veldig mye å si også. La noen andre ta noen skikkelige bilder av deg som viser deg på best mulig måte, og ja, la noen jenter avgjøre hvilke bilder som de synes er penest. De har helt andre preferanser enn du selv. Så det hjelper. Anonymous poster hash: 9aa12...a79
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #11 Skrevet 23. juli 2013 Når du stiller deg midt på bytorget, og bare står der - hvor mye respons får du vanligvis da? Eller når du går på byen, kjøper deg en øl og setter deg ned? Anonymous poster hash: 9d55c...a38 5
Urgalon Skrevet 23. juli 2013 #12 Skrevet 23. juli 2013 (endret) Når du stiller deg midt på bytorget, og bare står der - hvor mye respons får du vanligvis da? Eller når du går på byen, kjøper deg en øl og setter deg ned? Anonymous poster hash: 9d55c...a38 kan ikke si jeg har lagt merke til noen i det heletatt, men nå er jeg helt ubukelig på sånt. Jeg er også veldig lite på byen siden jeg ikke orker å reise ut ditt alene. Og der røpet jeg meg....faens knapp Endret 23. juli 2013 av Urgalon
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #13 Skrevet 23. juli 2013 Husk at det er sommerferie Om man ikke er bortreist, koser man seg ute i solen. Vent til høsten og vinteren, så vil du få flere besøk. Anonymous poster hash: f0c16...a25 3
Modulo Skrevet 23. juli 2013 #14 Skrevet 23. juli 2013 Jeg var medlem av sukker en stund (betalt medlemsskap). Responsen var ikke akkurat overveldende, men grei nok. Jeg var nok ikke av den mest aktive typen, men jeg la litt jobb i profilen min. Husk at profilen din vil i stor grad også bestemme hvilken type damer som tar kontakt. Du på din side gjør klokt i å ikke bruke tid på dameprofiler som skriker etter oppmerksomhet og bekreftelse. Slike profiler er som sorte hull. Jeg forsøkte etter beste evne å være åpen og imøtekommende, så jeg svarte alle som tok seg tid til å sende meg en melding (bortsett fra det som helt åpenbart var useriøst). Dette resulterte i at jeg fikk god kontakt med flere, både via telefon og meldinger, og noen møtte jeg også IRL. I de tilfellene der jeg så at det var noen som kom på jevnlige profilbesøk, så tok jeg i noen tilfeller kontakt med dem. Det gikk som regel veldig bra. Jo lenger jeg var medlem, dess mer overbevist ble jeg imidlertid om at dette ikke var måten jeg skulle finne kjærligheten på. Problemet er at dersom man gjør dette med et mål om å finne noe ekte og varig, så forutsetter det at man etablerer en åpen, ærlig og god kommunikasjon allerede fra starten av. Dette skjer gjerne på et langt tidligere stadium enn i det virkelige liv. Man har dermed inngående informasjon om et menneske man ikke engang har møtt, og når man omsider møtes så finner man fort ut at det mest fundamentale mangler. Det finnes mange flotte, søte, gode og interessante damer der ute, men det betyr ikke at alle nødvendigvis funker som en kjæreste for akkurat deg. Sånne ting synes jeg det er vanskelig å forholde seg til i lengden. Nettsjekking har en slags supermakedtilnærming til det å finne seg en partner. Dette er altså ikke for alle og enhver, men det må finne ut av selv. Skriv noe morsomt, selvironisk og ekte om deg selv uten å avsløre for mye, legg ut noen representable bilder av deg selv (dvs. dropp festbilder og bar overkropp, sånt er bare überharry og tiltrekker seg tilsvarende damer) og svar ærlig på personlighetstestene. Ta det rolig og ha is i magen. Responsen kommer gjerne i bølgedaler. Lykke til :-) 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #15 Skrevet 24. juli 2013 Jepp, med mindre du faktisk sender ut meldinger selv og besøker andre, så er nettdating for menn helt bortkastet. Det er status på nettdating i det likestilte landet Norge anno 2013. Det er såklart med mindre du ser ut som en hunk eller noe da. Selvsagt må du gjøre noe, eller hadde du forventet at jenter skulle hive seg etter deg bare du slang opp et bilde og skrev en semi-morsom tekst? Anonymous poster hash: 44df2...ca6 1
Gjest Cartman Skrevet 24. juli 2013 #16 Skrevet 24. juli 2013 - Kjøp medlemskap - Få en jente til å ta/velge albumbildet ditt - Legg inn mange albumbilder (også må være godkjent av jente - Fyll ut profilen men orginal og morsom tekst om deg selv - Se gjennom etter skrivefeil - Gå inn på kvinneprofiler - Send en morsom og kort melding til jenter du er interissert i. (ikke "skjera?") Vent på svar. Viss du ser bra ut får du svar fra kanskje 50% Har ikke giddi i styrt med det der enda. Synes det å ha en person hengende over meg hele dagen er irriterende. Det å spørre om lov til å være med kompiser byr meg imot. Uansett hva slags damer er det man søker? en norsklærer som er nazi når det kommer til skriveleifs. Og hva med min humor, som kun menn liker. Kvinner (ikke alle) liker ikke drøy humor.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #17 Skrevet 24. juli 2013 Tror sted har mye å si som nevnt før. Selv ser jeg aldri utenfor lokalområdet, mest fordi jeg er drita lei flytting og kommer aldri til å flytte for en mann igjen. Anonymous poster hash: 8c2fe...65c
Black March Skrevet 24. juli 2013 #18 Skrevet 24. juli 2013 Husker for noen år siden, la litt jobb i profilen min og kjørte ett program som het nettbyll. Som i praksis gikk inn på alle andre sine profiler slik at de så du hadde besøkt Sammenligna antall brev jeg fikk med antall besøkende, fikk ca 6 brev per 100. Så det er fint mulig, jeg er ikke noen supermann men hadde en profil som tilsa at det var artig å snakke med meg. Hadde faktisk bare ett par bilder. Alt for få, og ikke sånn spesielt gode heller egentlig.
markj Skrevet 24. juli 2013 #19 Skrevet 24. juli 2013 Nettdating funker kanskje for maks 5 prosent av norske menn, et tall jeg selvsagt har tatt ut fra løse lufta. For resten er det bortkastet tid og penger, og i verste fall begynner man å lure på hvor verdiløs man er. Men fakta er at du ikke er noe "dårligere" enn de som ignorerer deg. En liten andel av mennene er helt klart lost cases, men mange av de som mislykkes er menn som ikke burde ha problemer med å finne seg en kvalitetsdame. 2
Alina X Skrevet 24. juli 2013 #20 Skrevet 24. juli 2013 Nettdating funker kanskje for maks 5 prosent av norske menn, et tall jeg selvsagt har tatt ut fra løse lufta. For resten er det bortkastet tid og penger, og i verste fall begynner man å lure på hvor verdiløs man er. Men fakta er at du ikke er noe "dårligere" enn de som ignorerer deg. En liten andel av mennene er helt klart lost cases, men mange av de som mislykkes er menn som ikke burde ha problemer med å finne seg en kvalitetsdame. Hva legger du i ordet 'kvalitetsdame'?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå