AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Nå er jeg en person som aldri klager over været. Men når sola kommer, DA klager jeg. Jeg tåler nemlig ikke å sitte i solsteiken. Det er svært ubehagelig! Klarer ikke å sitte i ro, og må dekke meg til med klær/bruke parasoll. Å sykle, gå, løpe går bra, fordi jeg har vinden. Det er ikke at jeg nødvendigvis svetter, det er bare noe inni kroppen min som reagerer. Det er nesten en følelse av å ikke få puste. Drikker nok vann. Har ikke lett for å bli solbrent heller, men har noe lys hud. Tar solarium nå og da. Er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: 14d2a...60b
kråkefjas Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Dette gjelder vel for ca 90% av befolkningen
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #3 Skrevet 23. juli 2013 Nei. De fleste som bor på sydligere steder med solsteik hele sommeren holder seg som regel borte fra direkte sol hvis de ikke skal på stranda. Det er mest vi som er uvant til det som setter oss i solsteken uansett når vi så sjeldent har sjansen. Anonymous poster hash: e69a7...920 1
Askmeagain89 Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Det er veldig vanlig. Tåler heller ikke solen. Men kan ikke gå, sykle osv heller. Blir ekstremt fort brent og får migrene av solen. Er bare å holde seg inne eller i skyggen
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Hvorfor ligger da drøssevis i solsteiken så fort solen stikker frem, og nyter den? Anonymous poster hash: 14d2a...60b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Hvorfor ligger da drøssevis i solsteiken så fort solen stikker frem, og nyter den? Anonymous poster hash: 14d2a...60b for noen er det ekstremt viktig å bli brun, noen elsker sol og varme og får mer energi av å være i sol Anonymous poster hash: 802bf...ebc
Askmeagain89 Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Fordi noen mennesker tåler varme bedre enn andre. Og jeg kan love deg at samtlige angrer etterpå på at de trodde de tålte det. Jeg tåler ikke, har brødre og venninner/kompiser som ikke orker det. Mannen orker ikke solsteik. Når jeg tenker meg om kjenner jeg ingen som orker å ligge i solen noe mer enn 5 min 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå