Pinnedyr Skrevet 23. juli 2013 #1 Skrevet 23. juli 2013 Jeg er rød på felter på huden og det klødde mye helt til jeg smurte krem på dem. Men ennå er de eksem-røde. Hva kan det være? (Gressutslettet er nedenfor, og flekken er over dette gressutslettet).
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #2 Skrevet 23. juli 2013 Huh? Jeg ser ingen flekk, bare utslett. Anonymous poster hash: 20f46...b00
Pinnedyr Skrevet 23. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2013 Huh? Jeg ser ingen flekk, bare utslett. Anonymous poster hash: 20f46...b00 Ok. Jeg mente det røde feltet som var over strekene.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #4 Skrevet 23. juli 2013 Sikkert varmeutslett. Anonymous poster hash: c6f61...3dd
Pearl2.0 Skrevet 23. juli 2013 #5 Skrevet 23. juli 2013 Kan være en reaksjon på noe, eller kanskje psoriasis? Mest sannsynlig det første
Pinnedyr Skrevet 23. juli 2013 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2013 Kan være en reaksjon på noe, eller kanskje psoriasis? Mest sannsynlig det første Ok. Kanskje jeg reagerer på varme dusjer.
Pinnedyr Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2013 Nå har jeg fått noen merkelige prikker på magen..
Sugerøret Skrevet 24. juli 2013 #8 Skrevet 24. juli 2013 Off topic ,men alikevel. Du virker unormalt opptatt av prikker, merker osv. Prøv å slappe av litt mer,de fleste prikker/merker osv er helt harmløse 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #9 Skrevet 24. juli 2013 Off topic ,men alikevel. Du virker unormalt opptatt av prikker, merker osv. Prøv å slappe av litt mer,de fleste prikker/merker osv er helt harmløse Hun har skrevet tidligere at hun har Asperger. Da er det helt normal å henge seg litt opp i ting. Anonymous poster hash: c6f61...3dd
Sugerøret Skrevet 24. juli 2013 #10 Skrevet 24. juli 2013 Hun har skrevet tidligere at hun har Asperger. Da er det helt normal å henge seg litt opp i ting. Anonymous poster hash: c6f61...3dd Vet det,men det går ann å si ifra når det blir vel mye. Ikke sant ?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #11 Skrevet 24. juli 2013 Vet det,men det går ann å si ifra når det blir vel mye. Ikke sant ? Hadde det bare vært å si i fra så hadde mange psykiske sykdommer vært enkle å kurere, du. Anonymous poster hash: c6f61...3dd
Sugerøret Skrevet 24. juli 2013 #12 Skrevet 24. juli 2013 Hadde det bare vært å si i fra så hadde mange psykiske sykdommer vært enkle å kurere, du. Anonymous poster hash: c6f61...3dd ikke dra den lengre så er du snill. Det blir bare tull
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #13 Skrevet 24. juli 2013 ikke dra den lengre så er du snill. Det blir bare tull Det går an å blokke brukere her hvis du er lei av dem. Det er ufint å be syke folk ta seg sammen. Anonymous poster hash: c6f61...3dd
Sugerøret Skrevet 24. juli 2013 #14 Skrevet 24. juli 2013 Det går an å blokke brukere her hvis du er lei av dem. Det er ufint å be syke folk ta seg sammen. Anonymous poster hash: c6f61...3dd Hvor skrev jeg ta deg sammen ? Dette blir bare tull og fjås.AB folk som bare er tøffe i trynet ..Takk takk
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #15 Skrevet 24. juli 2013 Hvor skrev jeg ta deg sammen ? Dette blir bare tull og fjås.AB folk som bare er tøffe i trynet ..Takk takk Du skrev at det ble litt mye. Så blokk henne, da. Anonymous poster hash: c6f61...3dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå