Gå til innhold

Eksemliknende flekker.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er rød på felter på huden og det klødde mye helt til jeg smurte krem på dem. Men ennå er de eksem-røde. Hva kan det være? (Gressutslettet er nedenfor, og flekken er over dette gressutslettet).

post-67968-0-02658500-1374606411_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huh? Jeg ser ingen flekk, bare utslett.



Anonymous poster hash: 20f46...b00
Skrevet

Huh? Jeg ser ingen flekk, bare utslett. Anonymous poster hash: 20f46...b00

Ok. Jeg mente det røde feltet som var over strekene.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert varmeutslett.



Anonymous poster hash: c6f61...3dd
Skrevet

Kan være en reaksjon på noe, eller kanskje psoriasis? Mest sannsynlig det første :)

Skrevet

Kan være en reaksjon på noe, eller kanskje psoriasis? Mest sannsynlig det første :)

Ok. Kanskje jeg reagerer på varme dusjer.

Skrevet

Nå har jeg fått noen merkelige prikker på magen..

post-67968-0-73205500-1374684409_thumb.j

Skrevet

Off topic ,men alikevel. Du virker unormalt opptatt av prikker, merker osv.

Prøv å slappe av litt mer,de fleste prikker/merker osv er helt harmløse

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Off topic ,men alikevel. Du virker unormalt opptatt av prikker, merker osv.

Prøv å slappe av litt mer,de fleste prikker/merker osv er helt harmløse

Hun har skrevet tidligere at hun har Asperger. Da er det helt normal å henge seg litt opp i ting.

Anonymous poster hash: c6f61...3dd

Skrevet

Hun har skrevet tidligere at hun har Asperger. Da er det helt normal å henge seg litt opp i ting.

Anonymous poster hash: c6f61...3dd

Vet det,men det går ann å si ifra når det blir vel mye. Ikke sant ?

AnonymBruker
Skrevet

Vet det,men det går ann å si ifra når det blir vel mye. Ikke sant ?

Hadde det bare vært å si i fra så hadde mange psykiske sykdommer vært enkle å kurere, du.

Anonymous poster hash: c6f61...3dd

Skrevet

Hadde det bare vært å si i fra så hadde mange psykiske sykdommer vært enkle å kurere, du.

Anonymous poster hash: c6f61...3dd

ikke dra den lengre så er du snill. Det blir bare tull

AnonymBruker
Skrevet

ikke dra den lengre så er du snill. Det blir bare tull

Det går an å blokke brukere her hvis du er lei av dem. Det er ufint å be syke folk ta seg sammen.

Anonymous poster hash: c6f61...3dd

Skrevet

Det går an å blokke brukere her hvis du er lei av dem. Det er ufint å be syke folk ta seg sammen.

Anonymous poster hash: c6f61...3dd

Hvor skrev jeg ta deg sammen ?

Dette blir bare tull og fjås.AB folk som bare er tøffe i trynet ..Takk takk

AnonymBruker
Skrevet

Hvor skrev jeg ta deg sammen ?

Dette blir bare tull og fjås.AB folk som bare er tøffe i trynet ..Takk takk

Du skrev at det ble litt mye. Så blokk henne, da.

Anonymous poster hash: c6f61...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...