Gå til innhold

Sommer deprimert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre som sliter med depresjoner om sommeren?

Jeg føler alt positivt forsvinner utav meg og jeg vil eller orker ingenting...

Anonymous poster hash: dd4bf...fc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir mer slik om vinteren.. :jolie:

Tror du det er relatert til sommeren eller kan det være noe langvarig? Isåfall anbefaler jeg en time hos psykolog, det hjelper veldig.

Skrevet

Blir også mer sånn om vinteren. Sommeren virker jo veldig positivt. Ville heller tenkt som Rori at det må være noe langvarig som tilfeldigvis slår inn om sommeren.

(om du ikke har noen veldig vonde minner fra tidligere sommere)

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre som sliter med depresjoner om sommeren?

Jeg føler alt positivt forsvinner utav meg og jeg vil eller orker ingenting...

Anonymous poster hash: dd4bf...fc2 [/acrony

jeg gjør det. Sliter med varme, og blir trøtt og slapp, Er melankolsk anlagt og kontrasten til hvordan jeg har det, og hvordan jeg føler jeg burde ha det(når jeg ser alle de lykkelige, brune menneskene rundt meg som har masse energi og gjør masse om sommeren) er aldri større enn om sommeren. Føler det er så mye jeg burde ha gjort, så mye glede jeg burde ha følt, at jeg burde elske sommeren som normale mennesker osv

Anonymous poster hash: 3d8ac...159

• Liker 1
Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Kan fort bli det.

Når jeg innser at kampen mot vekta er tapt og at det å sprade rundt i bikini fremdeles ikke lar seg gjøre.
Når så mange gleeeder seg til ferie etter slitsomme måneder med jobb og jeg selv har hatt "ferie" hele året og får nok en påminnelse om at jeg ikke "duger".

Men sånn i det store og hele er det verst om vinteren..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det ofte slik på våren/sommeren. Tror det er noe med forventnigene om at man skal være glad og sosial å gjøre. Alle negative ting forsterkes for meg om sommeren.

Anonymous poster hash: f3f88...f01

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir det. Har alltid hatet sommeren. Det er alt for varmt, jeg blir slapp, sliten og fort irritert. Når man ikke får gjort ting man egentlig skal gjøre, blir humøret enda verre. Til slutt går jeg inn i en slags ''orker ikke å leve lenger, alt er bare slitsomt/deprimert''-periode.

Sånn som den siste uka eller to. Helt forferdelig. Håper intenst på ''dårligere vær'' fremover. :)

AnonymBruker
Skrevet

Føler det slik som mange her.. Mens andre er sosiale og koser seg på stranda eller i byen, er alt jeg vil å være hjemme for meg selv og forsvinne.. Alt føles verre på sommeren da kontrastene til hvordan andre lever og har det i forhold til meg forsterkes.

Anonymous poster hash: 6665e...b44
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene. For jeg føler meg ganske alene om dette. Det er "ingen " som forstår. Jeg er vanligvis en positiv person men det har gått nedover med finværet og temperaturstigningen. Jeg lurer fælt på hva som er årsaken jeg da... Om noen er ekstra utsatt / biologisk/ osv. Er ikke noe gøy ihvertfall

Anonymous poster hash: dd4bf...fc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...