Gjest Raindrops Skrevet 23. juli 2013 #21 Skrevet 23. juli 2013 Jeg står disponibel for tiden til å være en cuddle buddy for noen, om du skulle være seriøs. Anonymous poster hash: 0c536...24f Jeg tuller aldri med sex og kosing, men det var ikke ment som en uhm.. koseannonse.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #22 Skrevet 24. juli 2013 cuddle buddy hadde vært kjekt ja, greit å ha noen i armkroken en gang i blandt. Uten at det trenger bli noe mer enn det Nærhet trenger alle, så er nok ikke unaturlig dette. Men det blir lettere med tiden da så... Sats på en cuddle buddy, da får begge nærhet uten alt det andre greiene Anonymous poster hash: e13ed...86d Det er ingen menneskerett bla bla bla, du er et monster bla bla bla. Anonymous poster hash: 34711...519
Strawberrygirl Skrevet 24. juli 2013 Forfatter #23 Skrevet 24. juli 2013 jeg har ikke sagt at jeg syter? Er klar for å være singel og ser og opplever at det er mange fordeler. spurte bare etter tips om hvordan jeg kan takle savnet etter nærhet når det melder seg? Skjønner ikke hva som er poenget med å være så innmari negativ? Cuddle buddy hørtes btw koselig ut 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #24 Skrevet 24. juli 2013 Noen av de bitre gamle forever-alone-peppermøene som har svart her burde kanskje tenke over at ting er litt sårere og savnet litt verre i tiden etter et brudd? Anonymous poster hash: 330a3...f2e 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #25 Skrevet 24. juli 2013 Dessverre ts...gutta er kun ute etter å knulle fitta di, ikke kooooze... Anonymous poster hash: ce53b...622
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #26 Skrevet 24. juli 2013 Dessverre ts...gutta er kun ute etter å knulle fitta di, ikke kooooze... Anonymous poster hash: ce53b...622 Hva faen tror du om alle gutter? Skjerp deg. Anonymous poster hash: 8c8f3...a8d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #27 Skrevet 24. juli 2013 Hva er det med "ååååå klaaager etter treeee måneder! Skjeeeerp deg! Hva med oss andre som ikke har vært sammen med noen på flere år, eller aldri har vært sammen med noen"???? Er vel ikke andres problem at dere har måttet være single i mye lengre tid? Blir som at en som har brukket beinet ikke får si at det er vondt, fordi det finnes faktisk mange andre som lider av mye alvorligere ting. Vil dere ikke være single, så skaff dere en kjæreste. Hvis det tar flere år, har du en sikker indikasjon der på at du sikter for høyt! Gå på sukker og sikt deg inn på riktig hylle, s har du en kjæreste på no-time! TS, jeg forstår deg godt, føler det slik selv. For min del jobber jeg med å skaffe meg en halvveis kjæreste:D En som er i samme situasjon selv, som trenger nærhet og kos, mensom ikke er klar for alt hva et forhold bringer med seg. Anonymous poster hash: 83255...b2f 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #28 Skrevet 24. juli 2013 Hva er det med "ååååå klaaager etter treeee måneder! Skjeeeerp deg! Hva med oss andre som ikke har vært sammen med noen på flere år, eller aldri har vært sammen med noen"???? Er vel ikke andres problem at dere har måttet være single i mye lengre tid? Blir som at en som har brukket beinet ikke får si at det er vondt, fordi det finnes faktisk mange andre som lider av mye alvorligere ting. Vil dere ikke være single, så skaff dere en kjæreste. Hvis det tar flere år, har du en sikker indikasjon der på at du sikter for høyt! Gå på sukker og sikt deg inn på riktig hylle, s har du en kjæreste på no-time! TS, jeg forstår deg godt, føler det slik selv. For min del jobber jeg med å skaffe meg en halvveis kjæreste:D En som er i samme situasjon selv, som trenger nærhet og kos, mensom ikke er klar for alt hva et forhold bringer med seg. Anonymous poster hash: 83255...b2f Ikke klag på de som klager. Tenk på barna i Afrika. De har virkelig noe å klage over! Anonymous poster hash: d92b0...802
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2013 #29 Skrevet 24. juli 2013 vet tre mnd ikke er lenge, og jeg ser egentlig positivt på det å være singel en stund. Men savner likevel nærhet! kroppskontakt med noen.. Når det går det ene året etter det andre på ubestemt tid, kan du begynne å snakke om savn.
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2013 #30 Skrevet 24. juli 2013 Vil dere ikke være single, så skaff dere en kjæreste. Hvis det tar flere år, har du en sikker indikasjon der på at du sikter for høyt! Gå på sukker og sikt deg inn på riktig hylle, s har du en kjæreste på no-time! TS, jeg forstår deg godt, føler det slik selv. For min del jobber jeg med å skaffe meg en halvveis kjæreste:D En som er i samme situasjon selv, som trenger nærhet og kos, mensom ikke er klar for alt hva et forhold bringer med seg. Anonymous poster hash: 83255...b2f Du skriver så lettvint om å gå sukker og få en kjæreste på no time. Har du også forslag til hvordan man kan "skaffe seg" en kjæreste når man er et stykke unna 20 år? 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #31 Skrevet 24. juli 2013 Ikke klag på de som klager. Tenk på barna i Afrika. De har virkelig noe å klage over! Anonymous poster hash: d92b0...802 Ja, ikke sant;) Anonymous poster hash: 83255...b2f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2013 #32 Skrevet 24. juli 2013 Du skriver så lettvint om å gå sukker og få en kjæreste på no time. Har du også forslag til hvordan man kan "skaffe seg" en kjæreste når man er et stykke unna 20 år? Jeg er nærmere 35 selv, og ville jeg hatt et forhold finnes det jo HAUGEVIS av menn der som gjerne vil komme seg inn i et forhold. Det har faktisk vært det største problemet mitt der, at mennene jeg har møtt er klare for MYE mer enn hva jeg selv er. Anonymous poster hash: 83255...b2f
ElectricScum Skrevet 24. juli 2013 #33 Skrevet 24. juli 2013 Dette ble tydeligvis 'min misère er større enn din, så stfu!'-tråd. Stusseligste konkurransen ever. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #34 Skrevet 26. juli 2013 Kjenner meg godt igjen i det du sier..har sååå lyst på litt kos med ei god dame Anonymous poster hash: f8992...658 1
Svennymcbeal Skrevet 26. juli 2013 #35 Skrevet 26. juli 2013 Jeg har vært singel i ca tre måneder nå, og begynner virkelig å kjenne på ensomheten og mangel på nærhet. Savner ikke selve kjæresten min, men savner den kroppslige nærkontakten og det å være nær noen, og ikke minst føle at man blir elsket av noen. Hva gjør dere når dere har det slik? Prøvde å ha ons, men det ble bare verre! Skikkelig rart å ha sex med noen man ikke har følelser for! Pleide å like det før når jeg var singel, men nå har jeg kanskje blitt eldre og funnet ut litt mer hva som er virkelig god sex.. - Tips, råd, hjelp osv mottas med stor takknemlighet! Tre mnd er det magiske tallet. Jeg ble veldig ensom etter tre mnd. Den første tiden var bare deilig, men så kom ensomheten løpende, og når jeg så hvor bra hun hadde det ble det enda verre. ONS holdt jeg meg unna, jeg rotet litt rundt med forskjellige og tok imot gode komplimenter (du er så kjekk, du er jo høy og mørk osv), men holdt meg til det. Den første oppturen fikk jeg da jeg distanserte meg fra eksen min og vennene hennes og heller tok opp kontakten med mine barndomsvenner som også er single. Nå har jeg bygget mitt eget nettverk helt for meg selv, det er snart ett år siden og jeg stortrives. Nå kan jeg ha så mange ONS jeg bare vil uten å tenke på at jeg skal bli sammen med de. Livet er herlig, men det tok nesten ett år. Ikke stress. Håper dette hjalp. Hilsen en 31 år gammel boytoy. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #36 Skrevet 26. juli 2013 Du skriver så lettvint om å gå sukker og få en kjæreste på no time. Har du også forslag til hvordan man kan "skaffe seg" en kjæreste når man er et stykke unna 20 år? Å forlate kvinneguiden er en veldig bra start. Anonymous poster hash: 8dd5b...0c2
Nettinettet Skrevet 26. juli 2013 #37 Skrevet 26. juli 2013 jeg har ikke sagt at jeg syter? Er klar for å være singel og ser og opplever at det er mange fordeler. spurte bare etter tips om hvordan jeg kan takle savnet etter nærhet når det melder seg? Skjønner ikke hva som er poenget med å være så innmari negativ? Cuddle buddy hørtes btw koselig ut Når jeg kjenner at jeg er litt ensom så tar jeg meg en "min dag" hvor jeg bare gjør fine ting for meg selv. Ting som gjør meg glad. Hjemmespa, shopping, kafe med veninner/kompisser, lage meg god mat, se en fin film, se favorittserie, lese en god bok, legge fremtidsplaner, løpe meg en tur osv osv.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå