Gå til innhold

ensom- trenger nærhet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i ca tre måneder nå, og begynner virkelig å kjenne på ensomheten og mangel på nærhet. Savner ikke selve kjæresten min, men savner den kroppslige nærkontakten og det å være nær noen, og ikke minst føle at man blir elsket av noen. Hva gjør dere når dere har det slik?

Prøvde å ha ons, men det ble bare verre! Skikkelig rart å ha sex med noen man ikke har følelser for! Pleide å like det før når jeg var singel, men nå har jeg kanskje blitt eldre og funnet ut litt mer hva som er virkelig god sex..

- Tips, råd, hjelp osv mottas med stor takknemlighet!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger mer tid på deg. hallo, bare gått 3 mnd? :) hvorfor stresse?

Anonymous poster hash: 72673...4a7
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har vært singel i ca tre måneder nå, og begynner virkelig å kjenne på ensomheten og mangel på nærhet. Savner ikke selve kjæresten min, men savner den kroppslige nærkontakten og det å være nær noen, og ikke minst føle at man blir elsket av noen. Hva gjør dere når dere har det slik?

Prøvde å ha ons, men det ble bare verre! Skikkelig rart å ha sex med noen man ikke har følelser for! Pleide å like det før når jeg var singel, men nå har jeg kanskje blitt eldre og funnet ut litt mer hva som er virkelig god sex..

Hei du!

Det hørtes leit ut. Send meg en PM så kan vi se om jeg kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet

Frykt ikke, jeg har råd til deg jeg. Kanskje du trenger en sånn:

Boyfriend-Snuggle-Throw-Pillow-2.jpg

Anonymous poster hash: 0c536...24f
  • Liker 6
Skrevet

vet tre mnd ikke er lenge, og jeg ser egentlig positivt på det å være singel en stund. Men savner likevel nærhet! kroppskontakt med noen..

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ett av privelegumene av å være singel det.

Ikke-eksisterende nærkontakt! Alternativene er jo en ONS, en FF eller et nytt forhold.

Enjoy !

AnonymBruker
Skrevet

TRE MÅNEDER!!!! Hvordan holder du ut :sarkasme: . Prøv tredve år så kan vi snakkes igjen da.

Anonymous poster hash: 34711...519
  • Liker 8
Skrevet

Slutt å sutre. Får da være måte på også. Det er de av oss som har vært single i flere ÅR, uten at vi klager noe særlig av den grunn...

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Har du ingen nære venner som kan låne deg en armkrok? :)

AnonymBruker
Skrevet

Interessant, noen jenter takler rett og slett ikke å være alene, de trenger en mann for å klare seg.

Anonymous poster hash: 55ec4...ae9
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skaffe deg en cuddle buddy! :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:fnise::fnise: Haha! The new thing! From F-Friend - to Cuddle buddy!! :laugh:

Anonymous poster hash: d4f76...f2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stiller lett opp som cuddle buddy om kost og snop er inkludert.

Anonymous poster hash: d92b0...802
  • Liker 2
Skrevet

Selv er jeg litt kresen mtp. hvem som får låne min armkrok. Og TS ville ikke oppfylt kravene :P

AnonymBruker
Skrevet

:fnise::fnise: Haha! The new thing! From F-Friend - to Cuddle buddy!! :laugh:

Anonymous poster hash: d4f76...f2e

Hell yeah! :laugh:

Vi tar bort bare det lille ubetydelige elementet, slik at det blir enda mindre forpliktelser, også kjører vi på!

Velkommen til 2013. :)

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

åååh, cuddle buddy. Så chill. Jeg vil ha en sånn!

AnonymBruker
Skrevet

cuddle buddy hadde vært kjekt ja, greit å ha noen i armkroken en gang i blandt. Uten at det trenger bli noe mer enn det :) Nærhet trenger alle, så er nok ikke unaturlig dette. Men det blir lettere med tiden da så...

Sats på en cuddle buddy, da får begge nærhet uten alt det andre greiene ;)

Anonymous poster hash: e13ed...86d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

åååh, cuddle buddy. Så chill. Jeg vil ha en sånn!

Jeg står disponibel for tiden til å være en cuddle buddy for noen, om du skulle være seriøs. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer du er ensom etter 3mnd. Hva med oss som aldri har vært i noe forhold?

Anonymous poster hash: 8c8f3...a8d
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...