Gå til innhold

hvor mange tacolefser spiser du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En lefse. Stapper den helt full.

Anonymous poster hash: 43a00...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 stor eller 2-3 små. Pakker de så fulle at jeg ikke får de ordentlig lukket. :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

1 lefse + 6-7 mini tubs. Fyller ikke lefsa så full da jeg liker å brette den godt igjen for å unngå søl :P Taco er min absolutte favoritt mat og det eneste jeg klarer å prakke i meg av. All annen mat mister jeg interessen for etter 1. Bit :P

Anonymous poster hash: 7bfbc...04e

Skrevet

to små og bare en stor.

Blir fort mett. Kan til gjengjeld spise mer om en halvtime.

Skrevet

En halv, og da er jeg mett resten av helga :ironi:

• Liker 3
Skrevet

Spørs hvor sulten jeg er. Hvis jeg er kjempesulten klarer jeg to, men da får jeg som regel vondt i magen haha

Skrevet

3-4 små, 2 store.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nå spiser ikke jeg tacolefse pga gluten, men før, da jeg var så syndefull, spiste jeg gjerne 3 store lefser med masse fyll. Ellers tror jeg at det holdt med 2 store fulle lefser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gjerne glesfe i meg 3-4 jeg, når jeg først spiser taco. :sjenert: Begynner da gjerne middagen i 5-6 tia, og i løpet av kvelden går de ca ei halv pakke. :P

Anonymous poster hash: 27d74...55c

Skrevet

Det beste med taco er lefsene og rømme, så jeg spiser gjerne 3-4 lefser med rømme, tacosaus og paprika inni. Har jeg mer fyll, så spiser jeg gjerne bare 1 eller 2.

Skrevet

Blir ofte 2 store lefser og 2 mini Taco tubs. Nå stapper ikke jeg lefsene fulle da, men skal innrømme jeg spiser mye når jeg spiser Taco :fnise:

Skrevet (endret)

Ingen lefser - som regel.

Blander heller all guffe på tellerken og spiser med gaffel og tar innimellom en jafs av skjell.

Tacolefse er greit det, men å pakke masse inn i den gjør at man må gape som en flodhest og likevel søler.

Det er nok av folk i familien, så at det blir igjen noen lefse er sjelden.

Forøvrig irriterer jeg meg over prisen på avocado. Nå koster det 30,- for en 2-pakk Bama-produkt (som man burde boikotte).

Det er drøyt for noe som nesten ikke smaker noen ting. Jeg kunne gjerne bare brukt rømme på taco.

Hvorfor ikke pakke mindre i lefsa vil noen si, men da har jeg følelsen av å spise bare lefse. Og som nevnt så er det sjelden lefser igjen. Og kjøpe ekstra pakke for at det skal bli igjen 4-5 uspiste lefser er uaktuelt. De er dyre nok.

Endret av slask
Gjest badeand1
Skrevet

Hvis jeg bare skal ha lefser - to-tre store

Lefse og tacoskjell - en-to store og to tacoskjell

Lefse, tacoskjell og tortillachips - en stor lefse, ett skjell og chips.

Gjest Guilty
Skrevet

To til tre store. Og ja jeg fyller de opp veldig, matvrak :P

Gjest gjest17
Skrevet

Har vi enchiladas så ikke se bort i fra at jeg klarer å trøkke i meg ett par stykk og kanskje også en halv etterpå :ler:

AnonymBruker
Skrevet

8-10

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 2b32c...4af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...