Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg vet at de fleste av dere ikke er profesjonelle fagfolk, så jeg søker ikke en diagnose - men om noen har opplevd lignende.

Jeg har nå vært kvalm - av og på ei beite. Det som er merkelig er at jeg bare er kvalm. Ikke slapp, vondt i hodet, magen, smerter generelt, INGENTING. Bare kvalme. Og den kommer og går. En times tid kan den kanskje være ille, mens de neste 3 er den helt fin igjen. Nå skal det sies at jeg fikk mensen for første gang på 3 år her om dagen, og at kvalmen begynte litt før det, så jeg vet ikke om det kan være en sammenheng der. Jeg vet jeg reagerer V E L D I G dårlig på hormoner, og det er vel mye av det når kroppen menstruerer. Men jeg vet ikke.

Noen som har opplevd noe lignende før? Jeg sliter også endel med angst og emetofobi.. Noe som gjør at jeg konstant føler etter om jeg er kvalm..

Anonymous poster hash: 3e104...4d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at det er mensen og hormoner som er årsaken. Siden du vet at du reagerer veldig på det.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, kan ikke du bare ringe legen istedet for å opprette hundre tråder?

Anonymous poster hash: 4d99f...ebb
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er de andre trådene?

Herregud, kan ikke du bare ringe legen istedet for å opprette hundre tråder?

Anonymous poster hash: 4d99f...ebb

Anonymous poster hash: 4a46c...c56

AnonymBruker
Skrevet

Varmen kan gi kvalme og generell slitenhet.

Angsten din for oppkast har nok også noe å si her, det er veldig lett å innbille seg kvalme.

Anonymous poster hash: f0d62...f1b
Skrevet

Når jeg skal ha mensen så pleier jeg dagen før eller selve dagen å være skikkelig kvalm. Nesten som om jeg har omgangssyken. Så kan godt være det. Men vedvarer det bør du oppsøke legen.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

hvis jeg får vite at noe jeg har spist ikke er helt ok så blir jeg automatisk uggen, selv om jeg aldri ville gitt det en tanke om ingen hadde sagt ifra om det. varmen gjør ofte at man blir slappere og fortere kvalm. det kan også være mensen som gjør det siden du akkurat har fått den igjen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mye kvalm, lenge. Har angst så tenkte det kunne være det først, men ikke når det varte så lenge.

Du kan mangle vitaminer og mineraler, det kan være matallergi, noe med magesyren..

Anonymous poster hash: 6a980...f08

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke hatt mensen på tre år?

Anonymous poster hash: 6a980...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...