Gå til innhold

Deltidsstilling i matbutikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er lønna for 60 prosent stilling i matbutikk, utbetalt i måneden..?

Og har man rett til dagpenger for "resten" slik at man får penger for en 100 % stilling? Har hørt en som fortalte meg dette, men jeg tror ikke på det. Høres helt sprøtt ut, siden det da lønner seg å jobbe mindre..



Anonymous poster hash: 756af...9c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er lønna for 60 prosent stilling i matbutikk, utbetalt i måneden..?

Og har man rett til dagpenger for "resten" slik at man får penger for en 100 % stilling? Har hørt en som fortalte meg dette, men jeg tror ikke på det. Høres helt sprøtt ut, siden det da lønner seg å jobbe mindre..

Anonymous poster hash: 756af...9c9

Det første aner jeg ikke.

Og nei, det vil jeg ikke tro. Om man kun har en deltidsstilling der man ikke tjener nok til livsopphold og husleie (er vel ca 10.000 mnd) kan man nok få dagpenger/økonomisk stønad eller noe lignende slik at du får det beløpet - forutsetter selvsagt at du søker andre jobber men ikke har fått noe enda, ikke har noen andre måter å få penger på (sparekontoer osv), og andre ting. Kan ikke garantere det, men kan tenke meg at det er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønna kommer ann på alder, om du har erfaring fra butikk og hvilken matbutikk..



Anonymous poster hash: 978df...b4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha regnet med ca 14000 bto per måned i 60% stilling. Muligens opp til 16000 hvis du jobber mye helg og kveld. Dersom bunnpris enda mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet deltid i dagligvare da jeg var 18, det var min første jobb. Hadde 120 kr i timen.

Anonymous poster hash: 80700...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er du fast ansatt? eller har du ikke jobb enda, kanskje?

lurer på siden det ikke er mulig å kalkulere lønna uten å vite hvor lenge du evt har jobbet der, hvor gammel du er, matkjede osv. noen har bonuser til faste, andre har tillegg etter det og det klokkeslettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...