Gå til innhold

Haster - antrekk på jobbintervju


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på jobbintervju senere idag. Tingen er at jeg skal på jobb før dette, og rekker ikke hjem for å skifte. Jeg har på meg en enkel sort kjole som går til knærne, den er ikke avslørende eller noe sånt. Har også hengt et enkelt skjerf rundt halsen og ser generelt velstelt og fin ut.

Tror dere dette går bra? Er ikke et veldig formelt intervju. Jobben jeg skal på først innebærer litt hardt arbeid og sjansen er stor for at jeg kommer til å søle litt, jeg tør derfor ikke ha på meg mitt vanlige jobbintervjuantrekk, som er sort finbukse og forskjellige skjorter.

De jeg skal på intervju hos er klar over at jeg kommer rett fra en annen jobb.



Anonymous poster hash: 60151...a4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på jobbintervju senere idag. Tingen er at jeg skal på jobb før dette, og rekker ikke hjem for å skifte. Jeg har på meg en enkel sort kjole som går til knærne, den er ikke avslørende eller noe sånt. Har også hengt et enkelt skjerf rundt halsen og ser generelt velstelt og fin ut.

Tror dere dette går bra? Er ikke et veldig formelt intervju. Jobben jeg skal på først innebærer litt hardt arbeid og sjansen er stor for at jeg kommer til å søle litt, jeg tør derfor ikke ha på meg mitt vanlige jobbintervjuantrekk, som er sort finbukse og forskjellige skjorter.

De jeg skal på intervju hos er klar over at jeg kommer rett fra en annen jobb.

Anonymous poster hash: 60151...a4d

Det høres veldig bra ut særlig hvis det er ballerinasko du har. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 357bb...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut særlig hvis det er ballerinasko du har. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 357bb...cbb

Ja, tenkte å bruke enkle ballerinasko til :) Takk. Blir så usikker i sånne situasjoner, så måtte bare få litt bekreftelse på at jeg ikke er helt på bærtur.

Anonymous poster hash: 60151...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjør på. Når de uansett er klare over at du kommer rett fra en annen jobb så er det bare viktig å dra på seg "i farta" fjeset. Komme huffende inn døra og "Heeeei, hyggelig å møte deg." Det går fint an å gjøre ett kjempebra førsteinntrykk uten å ha perfekte klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjør på. Når de uansett er klare over at du kommer rett fra en annen jobb så er det bare viktig å dra på seg "i farta" fjeset. Komme huffende inn døra og "Heeeei, hyggelig å møte deg." Det går fint an å gjøre ett kjempebra førsteinntrykk uten å ha perfekte klær!

Hehe, ja. Du har vel rett i det. Tror uansett jeg hadde sett svett og jævlig ut om jeg skulle hatt på meg finbukse osv idag, er grusomt varmt i Oslo.

Anonymous poster hash: 60151...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...