Lykke Li Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Hei. I helgen ble jeg innlagt med "uspesifisert viral infeksjon", så de vet ikke hva det er...Jeg ble skrevet ut i går, fikk beskjed om å kontakte fastlege om jeg ikke var bra til onsdag. Behandlingen jeg fikk på sykehuset kunne jeg gi meg selv hjemme (har alt jeg trenger, smertestillende, spybøtte og en seng/sofaen) Det ble tatt masse prøver, også en spinalpunksjon... Problemet mitt er det at nå er jeg snart på 4. dagen med hodepine, etter denne prøven og jeg begynner å bli veldig lei! Jeg tror jeg har noe som heter "postpunksjonshodepine" for den gir seg nesten helt når jeg ligger flatt, men kommer tilbake fort hvis jeg setter meg opp eller står. Er det noen her inne som vet hva som hjelper? Eller hva som kan hjelpe? Jeg orker ikke ha det sånn i mange dager til, er ikke helt frisk etter infeksjonen heller, så alt er tyngere enn vanlig - og en hodepine som ikke er tilstede når jeg ligger er fryktlig irriterende. Anyone? Jeg trenger virkelig noen gode råd for at dette skal bli raskt borte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå