Gå til innhold

KG - bestevenner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange av dere som har fått gode venner her inne? :)

Jeg har ikke det, men det er noen brukere jeg liker og skulle ønske jeg kjente irl :)

Anonymous poster hash: b84b9...208

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det mange av dere som har fått gode venner her inne? :)

Jeg har ikke det, men det er noen brukere jeg liker og skulle ønske jeg kjente irl :)

Anonymous poster hash: b84b9...208

Hvem da?

Anonymous poster hash: a82ba...5af

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alltid kos med bestevenner da, om det er potensiale for et så bra vennskap. :)

Anonymous poster hash: ce9e1...a74
  • Liker 1
Gjest Tirkes
Skrevet

Njaei. Jeg vil gjerne være anonym. Så jeg snur på endel detaljer, deler enkelte ting som AB og holder noen kort tett til brystet. Det en én person som vet mitt ekte fornavn, og jeg slipper guarden litt ned på PM. Enkelte brukere har jeg chattet litt med på PM, og det er jo trivelig.. men jeg kommer nok aldri til å legge noen fra KG til på Facebook.

Så gode venner ja, men jeg holder folk på armlengs avstand. Om jeg blir for åpen om privatlivet, så må jeg begynne å lukke litt igjen på "meningsfronten", og jeg er her inne for å diskutere, ikke for å puse og få venner. Er også derfor jeg fikk dagboken min slettet her inne.

Skrevet

Jeg er på hyttetur med en kåge-er nå, hummelihum.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sikker på at tråden handlet om klikking da jeg så tittelen. :ler2:

Jeg har 'PM-venner' jeg setter stor pris på, men jeg har ikke møtt noen herfra - bortsett fra de jeg kjente fra før. :)

Skrevet

Njaei. Jeg vil gjerne være anonym. Så jeg snur på endel detaljer, deler enkelte ting som AB og holder noen kort tett til brystet. Det en én person som vet mitt ekte fornavn, og jeg slipper guarden litt ned på PM. Enkelte brukere har jeg chattet litt med på PM, og det er jo trivelig.. men jeg kommer nok aldri til å legge noen fra KG til på Facebook.

Så gode venner ja, men jeg holder folk på armlengs avstand. Om jeg blir for åpen om privatlivet, så må jeg begynne å lukke litt igjen på "meningsfronten", og jeg er her inne for å diskutere, ikke for å puse og få venner. Er også derfor jeg fikk dagboken min slettet her inne.

Samme her :)

Gjest Rossin
Skrevet

En av mine nå desidert nærmeste venner har jeg møtt her :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er vel bare én person jeg egentlig kjenner her inne, forutsatt at jeg ikke kjenner noen fra før IRL som jeg ikke vet om, og jeg er så dårlig til å svare på private meldinger at det neppe blir noen flere. Noe som egentlig er helt greit, jeg er ikke så sosial av meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bestevenn med de andre ABene. :hug:

Anonymous poster hash: 75865...201
  • Liker 3
Gjest Rossin
Skrevet

Jeg er bestevenn med de andre ABene. :hug:Anonymous poster hash: 75865...201

Getting old...

AnonymBruker
Skrevet

Getting old...

Misunnelig fordi du ikke er bestis slik AB over og jeg er? :hug:

Anonymous poster hash: e4acc...95c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En av mine nå desidert nærmeste venner har jeg møtt her :)

Hvem da? :)

Anonymous poster hash: a0596...dd0

Skrevet

Jeg har møtt mange fra KG, og har fått gode forhold med flere. Noen av blitt mine nærmeste venner, og jeg møter ganske mange på fast basis for å ta en kaffe eller lignende.

Men den enkleste måten å treffe KGere på er nok å henge seg på et treff en eller annen gang :)

Gjest Rossin
Skrevet

Hvem da? :)Anonymous poster hash: a0596...dd0

Skulle gjerne ha sendt deg det på PM, men du er jo anonym :)

Skrevet

Tråden er ryddet for trolleinnlegg.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet

Nope, kjenner ingen her inne.

Skrevet

Nei, bestevennbegrepet ble parkert da jeg fylte 18. Men jeg har fått det jeg regner som "gode venner" her inne. Dette er mennesker som jeg også har møtt IRL og funnet at jeg kommer godt overens med. Det blir imidlertid ikke til at jeg møter dem ofte, pga. avstand mellom bosteder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...