bebisss Skrevet 1. august 2013 #41 Del Skrevet 1. august 2013 jeg driter i å holde inn magen på stranda...og resten av tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. april #42 Del Skrevet 18. april Global oppvarming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 18. april #43 Del Skrevet 18. april Arbeidsplasser som ikke gjør noe med dårlig miljø, er det fælt å dra på jobb slik som på ungdomskolen så begynner jeg drite i plassen- faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 19. april #44 Del Skrevet 19. april toalettet.p innimellom ihertfall..en hage kan jo avhjelpe en sommersnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 23. april #45 Del Skrevet 23. april Alt du gjorde når du var yngre, gjør noe interessant i nåtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 23. april #46 Del Skrevet 23. april Historie. Sport. Barnearbeid. Klima. Kjendiser. Kongefamilien. Mote. Interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. april #47 Del Skrevet 23. april Baktus skrev (På 19.4.2024 den 9.19): toalettet.p innimellom ihertfall..en hage kan jo avhjelpe en sommersnatt Hvis du driter i min hage kommer jeg ut å slår deg med en spade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 23. april #48 Del Skrevet 23. april Kratt_ skrev (1 minutt siden): Historie. Sport. Barnearbeid. Klima. Kjendiser. Kongefamilien. Mote. Interiør. Og nettroll, glemte nettroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 23. april #49 Del Skrevet 23. april FlowahPowah skrev (3 minutter siden): Og nettroll, glemte nettroll. Relevansen er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 23. april #50 Del Skrevet 23. april Jeg driter svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. april #51 Del Skrevet 23. april Forundret.. skrev (48 minutter siden): Jeg driter svigermor! Håper du mangler en «i» 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 23. april #52 Del Skrevet 23. april Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Håper du mangler en «i» 😳 Haha, ja, jeg gjorde det 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 23. april #53 Del Skrevet 23. april Fotball og ski greier. Har null peiling på sport og lever greitt med det. Ein god del sosiale normer. F.eks bestilla kakao eller appelsinjuice når det er forventa at man skal drikke alkohol. Eg legger meg gjerne 19:30/20:00 ofta fordi det passe min rytme og liv best nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. april #54 Del Skrevet 26. april Influensere Fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 9. mai #55 Del Skrevet 9. mai Alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #56 Del Skrevet 10. mai Odhrán Ó Máille skrev (18 timer siden): Alt Nihilist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #57 Del Skrevet 10. mai Astrologi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. mai #58 Del Skrevet 11. mai Negative mennesker...Skyr dem som pesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå