Gå til innhold

Bachelor i øk.ad. - jobb etterpå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nylig ferdig utdannet innen bachelor i økonomi og administrasjon. Er på jakt etter jobb, men synes det er vanskelig å finne fram i havet av utlyste stillinger på finn.no.

Noen med samme bakgrunn som kan anbefale/ fraråde meg enkelte stillinger? Ser at det søkes etter mange prosjektøkonomer og annen type regnskap, men vet ikke hvor interessant det høres ut.

Noen innspill? :)



Anonymous poster hash: b6d84...c55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke har fått god kontakt med noen arbeidsgivere i løpet av studieperioden anbefaler jeg at du går videre og tar en master. Med mindre du har eksepsjonelt gode karakterer.

Det at du får en flying start etter studiene er rett og slett fantastisk viktig for videre karriere!



Anonymous poster hash: 64d78...09a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har fått god kontakt med noen arbeidsgivere i løpet av studieperioden anbefaler jeg at du går videre og tar en master.

Det er ikke aktuelt for min del.

Jeg har jobbet 80% i finansbransjen i tillegg til studiene, og kan vise til stillinger på høyere nivå enn gjennomsnittet som er ferdig med bachelor.

Anonymous poster hash: b6d84...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke aktuelt for min del.

Jeg har jobbet 80% i finansbransjen i tillegg til studiene, og kan vise til stillinger på høyere nivå enn gjennomsnittet som er ferdig med bachelor.

Anonymous poster hash: b6d84...c55

Da bør du jo satse videre på den bakgrunnen du har, bruke nettverket, spørre om noen vet om noen interessante stillinger. De færreste virkelig gode stillinger blir lagt ut på finn.no med mindre man ikke har noen aktuelle søkere. Det er fordi man ofte har flere aktuelle kandidater fra før av.

Anonymous poster hash: 64d78...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...