Gjest endelig mamma Skrevet 25. april 2004 #21 Del Skrevet 25. april 2004 Hvis du liker å skrive kan du kanskje lage et dikt, en sang eller en fin tale som du kan skrive ut på pent papir, eventuelt ramme inn. Det koster ikke mye, men er veldig hyggelig å ha for fadderbarnet senere. Pene gaver av sølv og slikt kan jo komme senere når du får bedre råd? Selv skal vi ha barnedåp om et par uker. Forventer ikke store gaver av noen. Er mest glad for at de kommer og er med på å gjøre det til en hyggelig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. april 2004 #22 Del Skrevet 25. april 2004 - barnas store eventyrbok - barnas store sangbok Skriver under på disse. Mine er helt utslitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 26. april 2004 #23 Del Skrevet 26. april 2004 Skal også være fadder snart, for min beste venninne sin sønn. Hun har bla snakket om at hun ønsker seg cd med barneeventyr eller sanger. Har ikke barn selv ennå så er ikke så veldig inne på dette, noen som har noen bra å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. april 2004 #24 Del Skrevet 26. april 2004 Gode gamle Torbjørn Egner-cd-er er alltid en suksess. Hakkebakkeskogen, Karius og Baktus osv. Jeg liker også godt Anne Cath. Vestly sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 27. april 2004 #25 Del Skrevet 27. april 2004 Gode gamle Torbjørn Egner-cd-er er alltid en suksess. Hakkebakkeskogen, Karius og Baktus osv. Jeg liker også godt Anne Cath. Vestly sine. Takk for tips, Tuji :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 27. april 2004 #26 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg snakket litt med min søster, og hun sier de ønsker "seg" sangbøker eller eventyrbøker, for det kan han ha glede av i mange år. Så skrik ut dersom dere har noen gode idéer til fine bøker til barn.. ..driver å kommer ut noen fine bøker nå som liksom er litt ala samlede verker. F.eks ;Den store boka om Ole Brumm, fortellinger fra Andre Bjerke, Astrid Lindgren, Anne-Caht. Vestly osv. Vi fikk Ole Brumm i dåpen til vesla og har i ettertid ønsket oss de andre bøkene i den samme serien til jul og bursdager osv. tror de koster rundt 300 kr. Selv så syr jeg dåpsgavene. Det er en sikker vinner. Veldig personlig og helt unikt, kan ikke sette en prislapp på slike gaver. Men hvis det hadde gått an så hadde det ikke blitt lite når en tenker på antall arbeidstimer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå