AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 Chatter en del med en venn. Og her om dagen tuller vi litt og jeg er i et ganske ertete humør, så han sier at pass deg, jeg er god på spanking.. Vil du ha en rosa rompe?? Selvom vi tuller mye er det aldri flørtete, men dere er enig i at dette var litt flørtete?? Jeg sendte det litt tilbake til han og skrev at han sikkert ville likt det bedre enn meg hehe Men helt ærlig så har det satt fantasien igang Anonymous poster hash: f4517...ac3
Sardintroll3 Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Jeg hadde også blitt litt tent på tanken, forutsatt at jeg fant vennen attraktiv, vel å merke. Om han mente å flørte eller ei er jo en helt annen sak. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 På en måte skulle jeg ønske at han mente det flørtete Men jeg kommer aldri til å fortelle han hva slags effekt det han skrev har hehe Anonymous poster hash: f4517...ac3 1
Sardintroll3 Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 På en måte skulle jeg ønske at han mente det flørtete Men jeg kommer aldri til å fortelle han hva slags effekt det han skrev har hehe Anonymous poster hash: f4517...ac3 Du kan jo prøve å "flørte" litt tilbake?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Om du bare får rosa rompe er han vel ikke særlig flink. Uansett er det flørting. Om det er seriøs flørting eller bare for underholdningens skyld er jo det egentlige spørsmålet. Og hvorfor ikke fortelle han hvordan det får deg til å føle deg? Ikke direkte, men flørt tilbake om du liker han... Anonymous poster hash: ccb5e...2fc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #6 Skrevet 22. juli 2013 Jeg tror jeg ble litt satt ut da han skrev det at jeg skrev tilbake at "det er mulig du hadde likt det bedre enn meg, så nei takk! :P" Så tror jeg klarte fint å drepe evetuell flørting han prøvde seg på der, selvom jeg skrev det litt ertete hehe Anonymous poster hash: f4517...ac3
Lilliani Skrevet 23. juli 2013 #7 Skrevet 23. juli 2013 Om du liker ham er det jo bare å kjøre på med litt uskyldig flørting tilbake! Bare gøy det!! Kanskje det blir spanking på deg til slutt!
Gjest Moirai Skrevet 23. juli 2013 #8 Skrevet 23. juli 2013 Om du bare får rosa rompe er han vel ikke særlig flink. Anonymous poster hash: ccb5e...2fc Hva mener du?
Gjest Ciegus Skrevet 23. juli 2013 #9 Skrevet 23. juli 2013 Om du bare får rosa rompe er han vel ikke særlig flink.Anonymous poster hash: ccb5e...2fc Hva slags svada er dette? Vil heller påstå at du er veldig kunnskapsløs/uerfaren hvis du mener at god spanking er avhengig av fargen det gir...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2013 #10 Skrevet 23. juli 2013 Ts igjen. Jeg har ikke hatt kontakt med han siden den samtalen med spankingen, noe som er uvanlig. Jeg tror kanskje han er opptatt med jobb, men allikevel lurer jeg litt. Er det mulig at svaret mitt på det han skrev om spankingen var litt for negativt? Nå analyserer jeg mye her, men så er det uvanlig at jeg ikke har kontakt på et par dager også Anonymous poster hash: f4517...ac3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå