AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #1 Skrevet 22. juli 2013 De siste ukene har jeg hatt ganske urolig og "boblende" mage. Har følt meg litt slapp og vært ganske oppblåst. Den siste uka har det blitt enda verre, spesielt når jeg skal til og sove. Ligger og kjenner luftbobler som "sprekker" inne i magen, og det er voldsomt til romstering og lyder. Noen som har vært borte i noe lignende og har et svar på hva det kan være? Ps: Har sjekket at det ikke er liv der inne! Anonymous poster hash: 8a49a...e32 Anonymous poster hash: 8a49a...e32
Tomaten Skrevet 22. juli 2013 #2 Skrevet 22. juli 2013 Hvis du ikke er gravid, så er det vel ikke noe annet en fordøyelsessystemet ditt som jobber da...
Avalon Skrevet 22. juli 2013 #3 Skrevet 22. juli 2013 Prøv å få i deg noe activia, yoghurt, drikkeyoghurt osv. Det pleier å funke på meg iallefall når min mage holder på slik
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #4 Skrevet 22. juli 2013 Ts her, Spiser yoghurt naturell nesten hver dag, og drikker masse vann og te. Anonymous poster hash: 8a49a...e32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå